:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak ::

:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak Portal::
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Navigation
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» PPP new website..
Tue Mar 14, 2017 12:36 pm by aubreysherrod

» Bagaimana Cara Memperkenalkan Portal PPP Sararawak Kepada Semua PPP ....?? The Best Way....
Tue Mar 14, 2017 12:34 pm by aubreysherrod

» SELAMAT HARI PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN 2016
Tue Mar 08, 2016 8:38 pm by Jay Amarda

» Pegawai Perubatan di KK/K1M/KKIA
Sat Jan 09, 2016 10:37 pm by Jay Amarda

» MERRY CHRISMAT & HAPPY NEW YEAR 2016
Tue Dec 22, 2015 9:39 am by Jay Amarda

» PENGALAMAM DENGAN PERKHIDMATAN DOKTOR UDARA
Thu Dec 10, 2015 11:41 am by Jay Amarda

» Lastest Update and News for PPP
Thu Dec 10, 2015 8:03 am by Jay Amarda

» PPP BOLEH JADI PEGAWAI PERUBATAN
Sun Jul 19, 2015 8:21 pm by Aisyah98

» DEGREE FOR PPP. APA BIDANG YANG BERKAITAN
Sun Jul 19, 2015 8:18 pm by Aisyah98

» Visual Studio 2010 Free Download Full Version With Crack For Windows 7 64 Bit
Wed Mar 19, 2014 3:42 pm by maddprym

» perkembangan terkini naiktaraf KK Lubok Antu
Thu Oct 10, 2013 8:31 am by Roslan

» Helo...2013
Fri Jul 26, 2013 2:28 am by plus100lewishamiltonamat@

» FAIL MEJA UNTUK SEMUA
Sun Apr 07, 2013 4:02 pm by Amin zafri

» org baru...
Sat Feb 23, 2013 5:32 pm by arm S'h

» SURAT PEKELILING KETUA PENGARAH KESIHATAN MALAYSIA BIL.4/2009 PELAKSAAN PERKHIDMATAN KESIHATAN BERINTEGRASI(BERSEPADU)DI KLINIK KESIHATAN.
Sat Dec 08, 2012 2:02 pm by desmond edward

» PENDAFTARAN PERSATUAN PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN SARAWAK
Tue Nov 06, 2012 10:23 am by Roslan

» Facebook satu lagi cara Yahudi bergerak!!
Wed Oct 24, 2012 1:46 am by anak pisang

» canon EOS 450D
Wed Oct 24, 2012 1:40 am by anak pisang

» TB Drugs Protocol
Wed Oct 24, 2012 1:39 am by anak pisang

» WANITA DAKWA SAKIT KULIT ANGKARA UBAT HOSPITAL.
Wed Oct 24, 2012 1:37 am by anak pisang

Similar topics
    Affiliates














    Follow us on Twitter


     



    Share | 
     

     projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak

    Go down 
    Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
    AuthorMessage
    kesulai malam
    Regular Forumer
    Regular Forumer
    avatar

    Posts : 250
    Points : 247
    Reputation : 0
    Join date : 2009-08-17

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 2:43 pm

    ha ha..semadi ndai nya wai..
    Back to top Go down
    Nick
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Libra Rooster
    Posts : 766
    Points : 856
    Reputation : 8
    Join date : 2009-05-07
    Age : 37
    Location : HUM

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 2:53 pm

    kelalu manah kitai d sarawak
    Back to top Go down
    http://WWW.YAHOO.COM
    kesulai malam
    Regular Forumer
    Regular Forumer
    avatar

    Posts : 250
    Points : 247
    Reputation : 0
    Join date : 2009-08-17

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 2:54 pm

    nya meh geng..kitai tuk au aje..jadi pak turut.
    Back to top Go down
    Nick
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Libra Rooster
    Posts : 766
    Points : 856
    Reputation : 8
    Join date : 2009-05-07
    Age : 37
    Location : HUM

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 2:57 pm

    wawasan 2020 ukai main g.......projek luar bandar pun sama..............tp........
    Back to top Go down
    http://WWW.YAHOO.COM
    kesulai malam
    Regular Forumer
    Regular Forumer
    avatar

    Posts : 250
    Points : 247
    Reputation : 0
    Join date : 2009-08-17

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 3:01 pm

    ha ha enti geng tau bagus..
    Back to top Go down
    apai bidah
    Newbie Forumer
    Newbie Forumer
    avatar

    Taurus Rat
    Posts : 184
    Points : 186
    Reputation : 0
    Join date : 2009-05-08
    Age : 34
    Location : Currently in Bintulu

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Aug 21, 2009 3:46 pm

    banyak kuah dari nasi sebenarnya.........benda tu ada.........yang menyebabkan benda tu takde..ialah masalah org yg diamanahkan untuk menjalankannya.................
    Back to top Go down
    http://WWW.GOOGLE.COM
    tutis
    New Forumer
    avatar

    Gemini Rat
    Posts : 44
    Points : 42
    Reputation : 0
    Join date : 2009-08-17
    Age : 34
    Location : Emergency & Trauma ( Hosp. Sibu )

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Aug 21, 2009 3:57 pm

    ninga ba tv mayoh budget meri ba menua sarawak... nadai g d peda dini tuju duit ya.....
    Back to top Go down
    apai bidah
    Newbie Forumer
    Newbie Forumer
    avatar

    Taurus Rat
    Posts : 184
    Points : 186
    Reputation : 0
    Join date : 2009-05-08
    Age : 34
    Location : Currently in Bintulu

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Aug 21, 2009 4:01 pm

    kita tunggu dan lihat............. dalam 3 tahun tok takde perubahan.........nemu2 jak la akibatnya.......projek berjuta......tapi hasilnya kalau dibandingkan dengan juta tu tak ngam langsung.......
    Back to top Go down
    http://WWW.GOOGLE.COM
    bernxrd dst
    Newbie Forumer
    Newbie Forumer
    avatar

    Libra Buffalo
    Posts : 129
    Points : 133
    Reputation : 0
    Join date : 2009-08-01
    Age : 33
    Location : KK.NANGA MERIRAI KAPIT

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Aug 21, 2009 4:01 pm

    MASUK POKET... KENA MELI HILUX LA NYA... Razz
    Back to top Go down
    tutis
    New Forumer
    avatar

    Gemini Rat
    Posts : 44
    Points : 42
    Reputation : 0
    Join date : 2009-08-17
    Age : 34
    Location : Emergency & Trauma ( Hosp. Sibu )

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Aug 21, 2009 4:19 pm

    semua jabatan lain baka chegu, imgeresen, kastam.. manah2 kuarters cidak ya.. ngena batu bata.. kitia tok ngena kayu. kuarters aku nya udah lebih 35 tahun, bedau ga d repai... tiang sebelah udah senget...tindok malam sengat ga pala ku tok...
    Back to top Go down
    apai bidah
    Newbie Forumer
    Newbie Forumer
    avatar

    Taurus Rat
    Posts : 184
    Points : 186
    Reputation : 0
    Join date : 2009-05-08
    Age : 34
    Location : Currently in Bintulu

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Aug 21, 2009 4:21 pm

    NAMA GUNA.....TELADAN NDA MANAH.............NEGI PAMA NGELAWA RUMAH PANJAI NGAI NDA DI VIPKAN.. LAYANAN SPECIAL.......BAKANIE KA NYADI SATU MALAYSIA....NTI MAKAI PUN NDA ULIH SEPINGAI NGAU RAYAT...........
    Back to top Go down
    http://WWW.GOOGLE.COM
    aubreysherrod
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Leo Pig
    Posts : 1145
    Points : 1150
    Reputation : 4
    Join date : 2009-05-07
    Age : 35
    Location : LUBOK ANTU

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 27, 2009 5:17 pm

    SEKARANG IKAN PUSUK PUN DI MAKAN BA.....................
    Back to top Go down
    ghombau85
    New Forumer
    avatar

    Sagittarius Buffalo
    Posts : 27
    Points : 29
    Reputation : 3
    Join date : 2009-09-01
    Age : 33
    Location : tidak diketahui

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Wed Sep 02, 2009 11:51 am

    bkn slah KKM spenuhnya tau..budget dh dikluarkan oleh pihak atasan,tp kontraktor2 yg amik kesmpatan nk untung besar..
    aku hrap pihak atsan dpt amik kontrak yg btul2 mnjalankan tnggungjwb msing2...
    lihat lah klinik di bhgian BARAM....teruk lah...
    Back to top Go down
    aubreysherrod
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Leo Pig
    Posts : 1145
    Points : 1150
    Reputation : 4
    Join date : 2009-05-07
    Age : 35
    Location : LUBOK ANTU

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Wed Sep 02, 2009 8:34 pm

    ......susahla kalau nak kerja kalau persekitaran kerja sudah tak selamat......
    Back to top Go down
    ghombau85
    New Forumer
    avatar

    Sagittarius Buffalo
    Posts : 27
    Points : 29
    Reputation : 3
    Join date : 2009-09-01
    Age : 33
    Location : tidak diketahui

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Sep 03, 2009 10:19 am

    aku skong aubrey...diorng sruh kite kje rjin2 dan menceriakan klinik,tpi budget x bagi...
    sruh guna duit sndri utk ubah suai klinik dan mnceriakan klinik...gile ke????dah tu sruh claim tpi claim x jgak msuk smpai brbulan2...apelah diorng ni...
    Back to top Go down
    Roy.B
    New Forumer
    avatar

    Scorpio Rat
    Posts : 35
    Points : 35
    Reputation : 0
    Join date : 2009-08-18
    Age : 34
    Location : Igan in De House

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Sep 03, 2009 10:52 am

    kdang2 HQ kamcing ngau kontaraktor...claim besai barang ka digaga enda setimpal....contoh...cat semua klinik kos sampai 100,000 logik kah...
    Back to top Go down
    kesulai malam
    Regular Forumer
    Regular Forumer
    avatar

    Posts : 250
    Points : 247
    Reputation : 0
    Join date : 2009-08-17

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Sep 03, 2009 1:18 pm

    saya sokong geng...claim besar tapi kerja kecik..
    Back to top Go down
    ghombau85
    New Forumer
    avatar

    Sagittarius Buffalo
    Posts : 27
    Points : 29
    Reputation : 3
    Join date : 2009-09-01
    Age : 33
    Location : tidak diketahui

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Sep 03, 2009 10:01 pm

    klinik aku aply cat dah 3 taun xdpat2...smpai ade tourist yg dtng klinik complain,ur clinic are dirty..ktorng malu diorng cmplain mcm tu...dah di aju kan msalah ni pda pihak atasan,tp diorng buat bodoh jer...ape usaha kite lgi??xkan nak pkai duit sndri
    Back to top Go down
    aubreysherrod
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Leo Pig
    Posts : 1145
    Points : 1150
    Reputation : 4
    Join date : 2009-05-07
    Age : 35
    Location : LUBOK ANTU

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Sep 04, 2009 12:26 pm

    .....PROSES PEMBAIKAN PUN LAMBAT....DAHLA KERJA CINCAI, TAK IKUT SPEC....
    Back to top Go down
    kesulai malam
    Regular Forumer
    Regular Forumer
    avatar

    Posts : 250
    Points : 247
    Reputation : 0
    Join date : 2009-08-17

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Sep 04, 2009 3:51 pm

    ha ha mau untung manyak lah kawan
    Back to top Go down
    apai bidah
    Newbie Forumer
    Newbie Forumer
    avatar

    Taurus Rat
    Posts : 184
    Points : 186
    Reputation : 0
    Join date : 2009-05-08
    Age : 34
    Location : Currently in Bintulu

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Sep 04, 2009 9:22 pm

    10 % .....................SAPA SIK MAUK.........
    Back to top Go down
    http://WWW.GOOGLE.COM
    eddie
    Newbie Forumer
    Newbie Forumer
    avatar

    Gemini Buffalo
    Posts : 148
    Points : 148
    Reputation : 0
    Join date : 2009-05-19
    Age : 45
    Location : KK Debak

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Sep 04, 2009 10:44 pm

    Tuan Jap enggau Aubrey bs ari kirom gambar klinik baru kita ba laman web ditu. Lama aku udh nganti klinik LA tu olih berubah.
    Back to top Go down
    musrgmude
    Regular Forumer
    Regular Forumer


    Aries Dog
    Posts : 214
    Points : 210
    Reputation : 3
    Join date : 2009-06-11
    Age : 36
    Location : KK Sri Aman

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Sep 04, 2009 11:00 pm

    Kalau tak ikut spec jgn sign...kuasa kelulusan di jari anda...
    Back to top Go down
    shinigami
    Newbie Forumer
    Newbie Forumer
    avatar

    Leo Dog
    Posts : 115
    Points : 123
    Reputation : 0
    Join date : 2009-05-08
    Age : 36
    Location : Miri

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Sep 04, 2009 11:42 pm

    masalahnya mun sidak pake bayat mok nyuruh kita sign, bukan sik pernah kes ya berlaku..
    Back to top Go down
    kesulai malam
    Regular Forumer
    Regular Forumer
    avatar

    Posts : 250
    Points : 247
    Reputation : 0
    Join date : 2009-08-17

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Sep 07, 2009 1:17 am

    ha ha....report polislah..atau bagitau najib.....
    Back to top Go down
    Sponsored content




    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   

    Back to top Go down
     
    projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak
    Back to top 
    Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
     Similar topics
    -
    » Adhkaar As-Sabaah (Moring duaa) & Adhkaar Al-masaa (Evening duaa) by Sh. R.Mishary El Efasy

    Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
    :: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak :: :: General Forum :: Berita Terkini Penolong Pegawai Perubatan-
    Jump to: