:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak ::

:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak Portal::
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Navigation
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» PPP new website..
Fri Sep 09, 2016 2:12 pm by Jay Amarda

» SELAMAT HARI PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN 2016
Tue Mar 08, 2016 8:38 pm by Jay Amarda

» Pegawai Perubatan di KK/K1M/KKIA
Sat Jan 09, 2016 10:37 pm by Jay Amarda

» MERRY CHRISMAT & HAPPY NEW YEAR 2016
Tue Dec 22, 2015 9:39 am by Jay Amarda

» PENGALAMAM DENGAN PERKHIDMATAN DOKTOR UDARA
Thu Dec 10, 2015 11:41 am by Jay Amarda

» Lastest Update and News for PPP
Thu Dec 10, 2015 8:03 am by Jay Amarda

» PPP BOLEH JADI PEGAWAI PERUBATAN
Sun Jul 19, 2015 8:21 pm by Aisyah98

» DEGREE FOR PPP. APA BIDANG YANG BERKAITAN
Sun Jul 19, 2015 8:18 pm by Aisyah98

» Visual Studio 2010 Free Download Full Version With Crack For Windows 7 64 Bit
Wed Mar 19, 2014 3:42 pm by maddprym

» perkembangan terkini naiktaraf KK Lubok Antu
Thu Oct 10, 2013 8:31 am by Roslan

» Helo...2013
Fri Jul 26, 2013 2:28 am by plus100lewishamiltonamat@

» FAIL MEJA UNTUK SEMUA
Sun Apr 07, 2013 4:02 pm by Amin zafri

» org baru...
Sat Feb 23, 2013 5:32 pm by arm S'h

» SURAT PEKELILING KETUA PENGARAH KESIHATAN MALAYSIA BIL.4/2009 PELAKSAAN PERKHIDMATAN KESIHATAN BERINTEGRASI(BERSEPADU)DI KLINIK KESIHATAN.
Sat Dec 08, 2012 2:02 pm by desmond edward

» PENDAFTARAN PERSATUAN PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN SARAWAK
Tue Nov 06, 2012 10:23 am by Roslan

» Facebook satu lagi cara Yahudi bergerak!!
Wed Oct 24, 2012 1:46 am by anak pisang

» canon EOS 450D
Wed Oct 24, 2012 1:40 am by anak pisang

» TB Drugs Protocol
Wed Oct 24, 2012 1:39 am by anak pisang

» WANITA DAKWA SAKIT KULIT ANGKARA UBAT HOSPITAL.
Wed Oct 24, 2012 1:37 am by anak pisang

» REFERENDUM: MENGKAJI DAN MENJENAMA SEMULA NAMA JAWATAN ‘PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN’ KEPADA SATU NAMA YANG LEBIH SIGNIFIKAN
Wed Oct 24, 2012 1:32 am by anak pisang

Similar topics
Affiliates














Follow us on Twitter


 



Share | 
 

 projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
kesulai malam
Regular Forumer
Regular Forumer


Posts : 250
Points : 247
Reputation : 0
Join date : 2009-08-17

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 2:43 pm

ha ha..semadi ndai nya wai..
Back to top Go down
Nick
Moderator
Moderator


Libra Rooster
Posts : 766
Points : 856
Reputation : 8
Join date : 2009-05-07
Age : 35
Location : HUM

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 2:53 pm

kelalu manah kitai d sarawak
Back to top Go down
http://WWW.YAHOO.COM
kesulai malam
Regular Forumer
Regular Forumer


Posts : 250
Points : 247
Reputation : 0
Join date : 2009-08-17

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 2:54 pm

nya meh geng..kitai tuk au aje..jadi pak turut.
Back to top Go down
Nick
Moderator
Moderator


Libra Rooster
Posts : 766
Points : 856
Reputation : 8
Join date : 2009-05-07
Age : 35
Location : HUM

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 2:57 pm

wawasan 2020 ukai main g.......projek luar bandar pun sama..............tp........
Back to top Go down
http://WWW.YAHOO.COM
kesulai malam
Regular Forumer
Regular Forumer


Posts : 250
Points : 247
Reputation : 0
Join date : 2009-08-17

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 3:01 pm

ha ha enti geng tau bagus..
Back to top Go down
apai bidah
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Taurus Rat
Posts : 184
Points : 186
Reputation : 0
Join date : 2009-05-08
Age : 32
Location : Currently in Bintulu

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Aug 21, 2009 3:46 pm

banyak kuah dari nasi sebenarnya.........benda tu ada.........yang menyebabkan benda tu takde..ialah masalah org yg diamanahkan untuk menjalankannya.................
Back to top Go down
http://WWW.GOOGLE.COM
tutis
New Forumer


Gemini Rat
Posts : 44
Points : 42
Reputation : 0
Join date : 2009-08-17
Age : 32
Location : Emergency & Trauma ( Hosp. Sibu )

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Aug 21, 2009 3:57 pm

ninga ba tv mayoh budget meri ba menua sarawak... nadai g d peda dini tuju duit ya.....
Back to top Go down
apai bidah
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Taurus Rat
Posts : 184
Points : 186
Reputation : 0
Join date : 2009-05-08
Age : 32
Location : Currently in Bintulu

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Aug 21, 2009 4:01 pm

kita tunggu dan lihat............. dalam 3 tahun tok takde perubahan.........nemu2 jak la akibatnya.......projek berjuta......tapi hasilnya kalau dibandingkan dengan juta tu tak ngam langsung.......
Back to top Go down
http://WWW.GOOGLE.COM
bernxrd dst
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Libra Buffalo
Posts : 129
Points : 133
Reputation : 0
Join date : 2009-08-01
Age : 31
Location : KK.NANGA MERIRAI KAPIT

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Aug 21, 2009 4:01 pm

MASUK POKET... KENA MELI HILUX LA NYA... Razz
Back to top Go down
tutis
New Forumer


Gemini Rat
Posts : 44
Points : 42
Reputation : 0
Join date : 2009-08-17
Age : 32
Location : Emergency & Trauma ( Hosp. Sibu )

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Aug 21, 2009 4:19 pm

semua jabatan lain baka chegu, imgeresen, kastam.. manah2 kuarters cidak ya.. ngena batu bata.. kitia tok ngena kayu. kuarters aku nya udah lebih 35 tahun, bedau ga d repai... tiang sebelah udah senget...tindok malam sengat ga pala ku tok...
Back to top Go down
apai bidah
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Taurus Rat
Posts : 184
Points : 186
Reputation : 0
Join date : 2009-05-08
Age : 32
Location : Currently in Bintulu

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Aug 21, 2009 4:21 pm

NAMA GUNA.....TELADAN NDA MANAH.............NEGI PAMA NGELAWA RUMAH PANJAI NGAI NDA DI VIPKAN.. LAYANAN SPECIAL.......BAKANIE KA NYADI SATU MALAYSIA....NTI MAKAI PUN NDA ULIH SEPINGAI NGAU RAYAT...........
Back to top Go down
http://WWW.GOOGLE.COM
aubreysherrod
Moderator
Moderator


Leo Pig
Posts : 1142
Points : 1147
Reputation : 4
Join date : 2009-05-07
Age : 33
Location : LUBOK ANTU

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 27, 2009 5:17 pm

SEKARANG IKAN PUSUK PUN DI MAKAN BA.....................
Back to top Go down
ghombau85
New Forumer


Sagittarius Buffalo
Posts : 27
Points : 29
Reputation : 3
Join date : 2009-09-01
Age : 31
Location : tidak diketahui

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Wed Sep 02, 2009 11:51 am

bkn slah KKM spenuhnya tau..budget dh dikluarkan oleh pihak atasan,tp kontraktor2 yg amik kesmpatan nk untung besar..
aku hrap pihak atsan dpt amik kontrak yg btul2 mnjalankan tnggungjwb msing2...
lihat lah klinik di bhgian BARAM....teruk lah...
Back to top Go down
aubreysherrod
Moderator
Moderator


Leo Pig
Posts : 1142
Points : 1147
Reputation : 4
Join date : 2009-05-07
Age : 33
Location : LUBOK ANTU

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Wed Sep 02, 2009 8:34 pm

......susahla kalau nak kerja kalau persekitaran kerja sudah tak selamat......
Back to top Go down
ghombau85
New Forumer


Sagittarius Buffalo
Posts : 27
Points : 29
Reputation : 3
Join date : 2009-09-01
Age : 31
Location : tidak diketahui

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Sep 03, 2009 10:19 am

aku skong aubrey...diorng sruh kite kje rjin2 dan menceriakan klinik,tpi budget x bagi...
sruh guna duit sndri utk ubah suai klinik dan mnceriakan klinik...gile ke????dah tu sruh claim tpi claim x jgak msuk smpai brbulan2...apelah diorng ni...
Back to top Go down
Roy.B
New Forumer


Scorpio Rat
Posts : 35
Points : 35
Reputation : 0
Join date : 2009-08-18
Age : 32
Location : Igan in De House

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Sep 03, 2009 10:52 am

kdang2 HQ kamcing ngau kontaraktor...claim besai barang ka digaga enda setimpal....contoh...cat semua klinik kos sampai 100,000 logik kah...
Back to top Go down
kesulai malam
Regular Forumer
Regular Forumer


Posts : 250
Points : 247
Reputation : 0
Join date : 2009-08-17

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Sep 03, 2009 1:18 pm

saya sokong geng...claim besar tapi kerja kecik..
Back to top Go down
ghombau85
New Forumer


Sagittarius Buffalo
Posts : 27
Points : 29
Reputation : 3
Join date : 2009-09-01
Age : 31
Location : tidak diketahui

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Sep 03, 2009 10:01 pm

klinik aku aply cat dah 3 taun xdpat2...smpai ade tourist yg dtng klinik complain,ur clinic are dirty..ktorng malu diorng cmplain mcm tu...dah di aju kan msalah ni pda pihak atasan,tp diorng buat bodoh jer...ape usaha kite lgi??xkan nak pkai duit sndri
Back to top Go down
aubreysherrod
Moderator
Moderator


Leo Pig
Posts : 1142
Points : 1147
Reputation : 4
Join date : 2009-05-07
Age : 33
Location : LUBOK ANTU

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Sep 04, 2009 12:26 pm

.....PROSES PEMBAIKAN PUN LAMBAT....DAHLA KERJA CINCAI, TAK IKUT SPEC....
Back to top Go down
kesulai malam
Regular Forumer
Regular Forumer


Posts : 250
Points : 247
Reputation : 0
Join date : 2009-08-17

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Sep 04, 2009 3:51 pm

ha ha mau untung manyak lah kawan
Back to top Go down
apai bidah
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Taurus Rat
Posts : 184
Points : 186
Reputation : 0
Join date : 2009-05-08
Age : 32
Location : Currently in Bintulu

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Sep 04, 2009 9:22 pm

10 % .....................SAPA SIK MAUK.........
Back to top Go down
http://WWW.GOOGLE.COM
eddie
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Gemini Buffalo
Posts : 148
Points : 148
Reputation : 0
Join date : 2009-05-19
Age : 43
Location : KK Debak

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Sep 04, 2009 10:44 pm

Tuan Jap enggau Aubrey bs ari kirom gambar klinik baru kita ba laman web ditu. Lama aku udh nganti klinik LA tu olih berubah.
Back to top Go down
musrgmude
Regular Forumer
Regular Forumer


Aries Dog
Posts : 214
Points : 210
Reputation : 3
Join date : 2009-06-11
Age : 34
Location : KK Sri Aman

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Sep 04, 2009 11:00 pm

Kalau tak ikut spec jgn sign...kuasa kelulusan di jari anda...
Back to top Go down
shinigami
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Leo Dog
Posts : 115
Points : 123
Reputation : 0
Join date : 2009-05-08
Age : 34
Location : Miri

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri Sep 04, 2009 11:42 pm

masalahnya mun sidak pake bayat mok nyuruh kita sign, bukan sik pernah kes ya berlaku..
Back to top Go down
kesulai malam
Regular Forumer
Regular Forumer


Posts : 250
Points : 247
Reputation : 0
Join date : 2009-08-17

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Sep 07, 2009 1:17 am

ha ha....report polislah..atau bagitau najib.....
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Today at 5:57 am

Back to top Go down
 
projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Adhkaar As-Sabaah (Moring duaa) & Adhkaar Al-masaa (Evening duaa) by Sh. R.Mishary El Efasy
» Penurunan Jumlah Umat Kristen
» Sabah al-Saadi: Maliki talk about freezing the Constitution seriously
» Sabah dan Sarawak Bisa Pisah jika Malaysia Terapkan Hukum Hudud

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak :: :: General Forum :: Berita Terkini Penolong Pegawai Perubatan-
Jump to: