:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak ::

:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak Portal::
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Navigation
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» PPP new website..
Tue Mar 14, 2017 12:36 pm by aubreysherrod

» Bagaimana Cara Memperkenalkan Portal PPP Sararawak Kepada Semua PPP ....?? The Best Way....
Tue Mar 14, 2017 12:34 pm by aubreysherrod

» SELAMAT HARI PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN 2016
Tue Mar 08, 2016 8:38 pm by Jay Amarda

» Pegawai Perubatan di KK/K1M/KKIA
Sat Jan 09, 2016 10:37 pm by Jay Amarda

» MERRY CHRISMAT & HAPPY NEW YEAR 2016
Tue Dec 22, 2015 9:39 am by Jay Amarda

» PENGALAMAM DENGAN PERKHIDMATAN DOKTOR UDARA
Thu Dec 10, 2015 11:41 am by Jay Amarda

» Lastest Update and News for PPP
Thu Dec 10, 2015 8:03 am by Jay Amarda

» PPP BOLEH JADI PEGAWAI PERUBATAN
Sun Jul 19, 2015 8:21 pm by Aisyah98

» DEGREE FOR PPP. APA BIDANG YANG BERKAITAN
Sun Jul 19, 2015 8:18 pm by Aisyah98

» Visual Studio 2010 Free Download Full Version With Crack For Windows 7 64 Bit
Wed Mar 19, 2014 3:42 pm by maddprym

» perkembangan terkini naiktaraf KK Lubok Antu
Thu Oct 10, 2013 8:31 am by Roslan

» Helo...2013
Fri Jul 26, 2013 2:28 am by plus100lewishamiltonamat@

» FAIL MEJA UNTUK SEMUA
Sun Apr 07, 2013 4:02 pm by Amin zafri

» org baru...
Sat Feb 23, 2013 5:32 pm by arm S'h

» SURAT PEKELILING KETUA PENGARAH KESIHATAN MALAYSIA BIL.4/2009 PELAKSAAN PERKHIDMATAN KESIHATAN BERINTEGRASI(BERSEPADU)DI KLINIK KESIHATAN.
Sat Dec 08, 2012 2:02 pm by desmond edward

» PENDAFTARAN PERSATUAN PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN SARAWAK
Tue Nov 06, 2012 10:23 am by Roslan

» Facebook satu lagi cara Yahudi bergerak!!
Wed Oct 24, 2012 1:46 am by anak pisang

» canon EOS 450D
Wed Oct 24, 2012 1:40 am by anak pisang

» TB Drugs Protocol
Wed Oct 24, 2012 1:39 am by anak pisang

» WANITA DAKWA SAKIT KULIT ANGKARA UBAT HOSPITAL.
Wed Oct 24, 2012 1:37 am by anak pisang

Similar topics
    Affiliates














    Follow us on Twitter


     



    Share | 
     

     projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak

    Go down 
    Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
    AuthorMessage
    apaisigat09
    New Forumer
    avatar

    Pisces Dog
    Posts : 17
    Points : 17
    Reputation : 0
    Join date : 2009-07-13
    Age : 36
    Location : KK Sambir, Samarahan

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jul 13, 2009 12:43 pm

    henyson online tok puas dh ko cri portal tokk,br jumpa..
    Back to top Go down
    apaisigat09
    New Forumer
    avatar

    Pisces Dog
    Posts : 17
    Points : 17
    Reputation : 0
    Join date : 2009-07-13
    Age : 36
    Location : KK Sambir, Samarahan

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jul 13, 2009 12:46 pm

    ko mpun klinik br hbs renovation tahun tok.. klinik ko knk plih kkm.. nm brita apai bidah?
    Back to top Go down
    apai bidah
    Newbie Forumer
    Newbie Forumer
    avatar

    Taurus Rat
    Posts : 184
    Points : 186
    Reputation : 0
    Join date : 2009-05-08
    Age : 34
    Location : Currently in Bintulu

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jul 13, 2009 12:48 pm

    berita manah amat...makin maju kedepan bisnes tok.........ooo apai sigat engkah gambar d au.....
    Back to top Go down
    http://WWW.GOOGLE.COM
    apaisigat09
    New Forumer
    avatar

    Pisces Dog
    Posts : 17
    Points : 17
    Reputation : 0
    Join date : 2009-07-13
    Age : 36
    Location : KK Sambir, Samarahan

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jul 13, 2009 12:50 pm

    jauh mai org kapit (apai bidah) tok keja neh... Smile
    Back to top Go down
    Nick
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Libra Rooster
    Posts : 766
    Points : 856
    Reputation : 8
    Join date : 2009-05-07
    Age : 36
    Location : HUM

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jul 13, 2009 1:28 pm

    selamat datai ke d kaban
    Back to top Go down
    http://WWW.YAHOO.COM
    Jay Amarda
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Libra Dragon
    Posts : 631
    Points : 724
    Reputation : 7
    Join date : 2009-04-27
    Age : 41
    Location : KUCHING SARAWAK

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jul 13, 2009 10:23 pm

    welcome to the club
    Back to top Go down
    http://panggaupengidupanakiban.blogspot.com/
    Deressa
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Cancer Rat
    Posts : 1070
    Points : 1189
    Reputation : 0
    Join date : 2009-07-14
    Age : 33
    Location : SGH

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Tue Jul 14, 2009 12:08 pm

    kan benda tok under rancangan malaysia?

    _________________
    がりえ しあ
    Back to top Go down
    apai bidah
    Newbie Forumer
    Newbie Forumer
    avatar

    Taurus Rat
    Posts : 184
    Points : 186
    Reputation : 0
    Join date : 2009-05-08
    Age : 34
    Location : Currently in Bintulu

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Tue Jul 14, 2009 12:17 pm

    apaisigat09 wrote:
    jauh mai org kapit (apai bidah) tok keja neh... Smile

    mpai nya kaban...........agi sama setanah.......nti nyau ngelayang tasik nama penyadi deh....... Laughing Laughing Laughing Laughing
    Back to top Go down
    http://WWW.GOOGLE.COM
    eddie
    Newbie Forumer
    Newbie Forumer
    avatar

    Gemini Buffalo
    Posts : 148
    Points : 148
    Reputation : 0
    Join date : 2009-05-19
    Age : 45
    Location : KK Debak

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Tue Jul 14, 2009 12:49 pm

    Sometimes we understand a message when it is simply illustrated. .



    ...and you question God - 'why me?'....
    always look at the bigger picture....

    A day without the Lord - Is a day wasted.


    God
    is going to shift things around for you today and let things work in
    your favor. If you believe, please send this to ALL YOUR FRIENDS.


    Thank God for the stuff that didn’t hit you!
    Back to top Go down
    apai bidah
    Newbie Forumer
    Newbie Forumer
    avatar

    Taurus Rat
    Posts : 184
    Points : 186
    Reputation : 0
    Join date : 2009-05-08
    Age : 34
    Location : Currently in Bintulu

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Tue Jul 14, 2009 3:11 pm

    nama nya nadai gambar kaban?
    Back to top Go down
    http://WWW.GOOGLE.COM
    aubreysherrod
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Leo Pig
    Posts : 1145
    Points : 1150
    Reputation : 4
    Join date : 2009-05-07
    Age : 34
    Location : LUBOK ANTU

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sun Jul 26, 2009 6:26 pm

    DENGAR2 KHABAR ANGIN,HANYA KLINIK TERPILIH SAHAJA TERLIBAT DALAM PROJEK INI......CUBA LAH SEMUA KLINIK YANG KENA...... lol! lol! lol!
    Back to top Go down
    kesulai malam
    Regular Forumer
    Regular Forumer
    avatar

    Posts : 250
    Points : 247
    Reputation : 0
    Join date : 2009-08-17

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 12:36 pm

    nadai ngawa nya geng..kitai sarawk cigi selalu bolih no tercurut..
    Back to top Go down
    Jappswell Kitok
    Newbie Forumer
    Newbie Forumer
    avatar

    Cancer Rat
    Posts : 108
    Points : 124
    Reputation : 0
    Join date : 2009-05-22
    Age : 45
    Location : klinik Kesihatan Lubok Antu,Sri Aman

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 12:56 pm

    klinik i pun mati segan hidup tak mau. kerjalah dengan apa yang ada.........kita mestilah saling menolong dan bersimpati antara satu sama lain.
    Back to top Go down
    kesulai malam
    Regular Forumer
    Regular Forumer
    avatar

    Posts : 250
    Points : 247
    Reputation : 0
    Join date : 2009-08-17

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:00 pm

    itulah kawan..tenguk kita sarawak kalau pasal naik pangkat memang tercurut..dah mau pencen baru dapat..ada yng lebih malang sampai pencen pun x naik pangkat.
    Back to top Go down
    Jappswell Kitok
    Newbie Forumer
    Newbie Forumer
    avatar

    Cancer Rat
    Posts : 108
    Points : 124
    Reputation : 0
    Join date : 2009-05-22
    Age : 45
    Location : klinik Kesihatan Lubok Antu,Sri Aman

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:01 pm

    mcm klinik LA, sudah ada tapak selama lebih 10thn.....dan RMK demi RMK......first listlah....tapi masih juga blum ada khabar berita untuk dptkan bangunan baru. sudahlah fasiliti x cukup!!!!staff pun tak cukup..... ini kan pula kewangan..... tak payah cakap banyak.... sampai kena sawan pun masih mcm tu juga......harap harap org kkm turun padang tengok. ini sikitx2 org semenanjung yang dpt faedah bila lagi kita?????????/
    Back to top Go down
    Jappswell Kitok
    Newbie Forumer
    Newbie Forumer
    avatar

    Cancer Rat
    Posts : 108
    Points : 124
    Reputation : 0
    Join date : 2009-05-22
    Age : 45
    Location : klinik Kesihatan Lubok Antu,Sri Aman

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:04 pm

    naik pangkat itu jauhlah u..... mereka d snanjung, kerja x sampai 5 tahun dah naik pangkat....sebab periuk dekat.....kita ni taklah segila pangkat mcm mereka.....yang penting kita berkhidmat utk masyarakat........kita tetap di hati rakyak......hidup dreser/PP/PPP...................
    Back to top Go down
    kesulai malam
    Regular Forumer
    Regular Forumer
    avatar

    Posts : 250
    Points : 247
    Reputation : 0
    Join date : 2009-08-17

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:14 pm

    bagus itu kawan..tapi hak kita juga naik pangkat..supaya gaji naik..dapat bayak duit..ha ha setuju kah?
    Back to top Go down
    Nick
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Libra Rooster
    Posts : 766
    Points : 856
    Reputation : 8
    Join date : 2009-05-07
    Age : 36
    Location : HUM

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:18 pm

    semeanjung di dahulukan.............sarawak di kemudiankan.......hehehehe
    Back to top Go down
    http://WWW.YAHOO.COM
    kesulai malam
    Regular Forumer
    Regular Forumer
    avatar

    Posts : 250
    Points : 247
    Reputation : 0
    Join date : 2009-08-17

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:26 pm

    ha ha itu dia polisi najib kawan..sawak no tercurut..
    Back to top Go down
    Nick
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Libra Rooster
    Posts : 766
    Points : 856
    Reputation : 8
    Join date : 2009-05-07
    Age : 36
    Location : HUM

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:30 pm

    projek semua tertumpu kat sana...........
    Back to top Go down
    http://WWW.YAHOO.COM
    aubreysherrod
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Leo Pig
    Posts : 1145
    Points : 1150
    Reputation : 4
    Join date : 2009-05-07
    Age : 34
    Location : LUBOK ANTU

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:42 pm

    SUSAH POLISI INI......KEMAYA SARAWAK KA MAJU???????? LABAN ARI SUBA KELIA, SARAWAK TU LA NUPI SEMENANJUNG BELAMA...................
    Back to top Go down
    kesulai malam
    Regular Forumer
    Regular Forumer
    avatar

    Posts : 250
    Points : 247
    Reputation : 0
    Join date : 2009-08-17

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:43 pm

    itulah dikatakan rakyat d dahulukan?
    Back to top Go down
    aubreysherrod
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Leo Pig
    Posts : 1145
    Points : 1150
    Reputation : 4
    Join date : 2009-05-07
    Age : 34
    Location : LUBOK ANTU

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:52 pm

    ENTAHLAH......DINI IYA BULIH POLISI TU KITAI SAMA2 NDA NEMU....... Question Question Question
    Back to top Go down
    kesulai malam
    Regular Forumer
    Regular Forumer
    avatar

    Posts : 250
    Points : 247
    Reputation : 0
    Join date : 2009-08-17

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 2:35 pm

    ha ha...polisi kena menyugok rakyat..
    Back to top Go down
    Nick
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Libra Rooster
    Posts : 766
    Points : 856
    Reputation : 8
    Join date : 2009-05-07
    Age : 36
    Location : HUM

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 2:39 pm

    Evil or Very Mad
    Back to top Go down
    http://WWW.YAHOO.COM
    Sponsored content




    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   

    Back to top Go down
     
    projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak
    Back to top 
    Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
     Similar topics
    -
    » Adhkaar As-Sabaah (Moring duaa) & Adhkaar Al-masaa (Evening duaa) by Sh. R.Mishary El Efasy

    Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
    :: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak :: :: General Forum :: Berita Terkini Penolong Pegawai Perubatan-
    Jump to: