:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak ::

:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak Portal::
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Navigation
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» PPP new website..
Fri Sep 09, 2016 2:12 pm by Jay Amarda

» SELAMAT HARI PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN 2016
Tue Mar 08, 2016 8:38 pm by Jay Amarda

» Pegawai Perubatan di KK/K1M/KKIA
Sat Jan 09, 2016 10:37 pm by Jay Amarda

» MERRY CHRISMAT & HAPPY NEW YEAR 2016
Tue Dec 22, 2015 9:39 am by Jay Amarda

» PENGALAMAM DENGAN PERKHIDMATAN DOKTOR UDARA
Thu Dec 10, 2015 11:41 am by Jay Amarda

» Lastest Update and News for PPP
Thu Dec 10, 2015 8:03 am by Jay Amarda

» PPP BOLEH JADI PEGAWAI PERUBATAN
Sun Jul 19, 2015 8:21 pm by Aisyah98

» DEGREE FOR PPP. APA BIDANG YANG BERKAITAN
Sun Jul 19, 2015 8:18 pm by Aisyah98

» Visual Studio 2010 Free Download Full Version With Crack For Windows 7 64 Bit
Wed Mar 19, 2014 3:42 pm by maddprym

» perkembangan terkini naiktaraf KK Lubok Antu
Thu Oct 10, 2013 8:31 am by Roslan

» Helo...2013
Fri Jul 26, 2013 2:28 am by plus100lewishamiltonamat@

» FAIL MEJA UNTUK SEMUA
Sun Apr 07, 2013 4:02 pm by Amin zafri

» org baru...
Sat Feb 23, 2013 5:32 pm by arm S'h

» SURAT PEKELILING KETUA PENGARAH KESIHATAN MALAYSIA BIL.4/2009 PELAKSAAN PERKHIDMATAN KESIHATAN BERINTEGRASI(BERSEPADU)DI KLINIK KESIHATAN.
Sat Dec 08, 2012 2:02 pm by desmond edward

» PENDAFTARAN PERSATUAN PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN SARAWAK
Tue Nov 06, 2012 10:23 am by Roslan

» Facebook satu lagi cara Yahudi bergerak!!
Wed Oct 24, 2012 1:46 am by anak pisang

» canon EOS 450D
Wed Oct 24, 2012 1:40 am by anak pisang

» TB Drugs Protocol
Wed Oct 24, 2012 1:39 am by anak pisang

» WANITA DAKWA SAKIT KULIT ANGKARA UBAT HOSPITAL.
Wed Oct 24, 2012 1:37 am by anak pisang

» REFERENDUM: MENGKAJI DAN MENJENAMA SEMULA NAMA JAWATAN ‘PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN’ KEPADA SATU NAMA YANG LEBIH SIGNIFIKAN
Wed Oct 24, 2012 1:32 am by anak pisang

Similar topics
Affiliates














Follow us on Twitter


 



Share | 
 

 projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
apaisigat09
New Forumer


Pisces Dog
Posts : 17
Points : 17
Reputation : 0
Join date : 2009-07-13
Age : 34
Location : KK Sambir, Samarahan

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jul 13, 2009 12:43 pm

henyson online tok puas dh ko cri portal tokk,br jumpa..
Back to top Go down
apaisigat09
New Forumer


Pisces Dog
Posts : 17
Points : 17
Reputation : 0
Join date : 2009-07-13
Age : 34
Location : KK Sambir, Samarahan

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jul 13, 2009 12:46 pm

ko mpun klinik br hbs renovation tahun tok.. klinik ko knk plih kkm.. nm brita apai bidah?
Back to top Go down
apai bidah
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Taurus Rat
Posts : 184
Points : 186
Reputation : 0
Join date : 2009-05-08
Age : 32
Location : Currently in Bintulu

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jul 13, 2009 12:48 pm

berita manah amat...makin maju kedepan bisnes tok.........ooo apai sigat engkah gambar d au.....
Back to top Go down
http://WWW.GOOGLE.COM
apaisigat09
New Forumer


Pisces Dog
Posts : 17
Points : 17
Reputation : 0
Join date : 2009-07-13
Age : 34
Location : KK Sambir, Samarahan

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jul 13, 2009 12:50 pm

jauh mai org kapit (apai bidah) tok keja neh... Smile
Back to top Go down
Nick
Moderator
Moderator


Libra Rooster
Posts : 766
Points : 856
Reputation : 8
Join date : 2009-05-07
Age : 35
Location : HUM

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jul 13, 2009 1:28 pm

selamat datai ke d kaban
Back to top Go down
http://WWW.YAHOO.COM
Jay Amarda
Moderator
Moderator


Libra Dragon
Posts : 631
Points : 724
Reputation : 7
Join date : 2009-04-27
Age : 40
Location : KUCHING SARAWAK

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jul 13, 2009 10:23 pm

welcome to the club

_________________
Audio Technician/Project Co-Ordinator
KABAN
Very Happy Pesaka Pemerindang Event Management(PPEvenTM) Very Happy
Back to top Go down
http://panggaupengidupanakiban.blogspot.com/
Deressa
Moderator
Moderator


Cancer Rat
Posts : 1070
Points : 1189
Reputation : 0
Join date : 2009-07-14
Age : 32
Location : SGH

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Tue Jul 14, 2009 12:08 pm

kan benda tok under rancangan malaysia?

_________________
がりえ しあ
Back to top Go down
apai bidah
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Taurus Rat
Posts : 184
Points : 186
Reputation : 0
Join date : 2009-05-08
Age : 32
Location : Currently in Bintulu

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Tue Jul 14, 2009 12:17 pm

apaisigat09 wrote:
jauh mai org kapit (apai bidah) tok keja neh... Smile

mpai nya kaban...........agi sama setanah.......nti nyau ngelayang tasik nama penyadi deh....... Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
http://WWW.GOOGLE.COM
eddie
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Gemini Buffalo
Posts : 148
Points : 148
Reputation : 0
Join date : 2009-05-19
Age : 43
Location : KK Debak

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Tue Jul 14, 2009 12:49 pm

Sometimes we understand a message when it is simply illustrated. .



...and you question God - 'why me?'....
always look at the bigger picture....

A day without the Lord - Is a day wasted.


God
is going to shift things around for you today and let things work in
your favor. If you believe, please send this to ALL YOUR FRIENDS.


Thank God for the stuff that didn’t hit you!
Back to top Go down
apai bidah
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Taurus Rat
Posts : 184
Points : 186
Reputation : 0
Join date : 2009-05-08
Age : 32
Location : Currently in Bintulu

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Tue Jul 14, 2009 3:11 pm

nama nya nadai gambar kaban?
Back to top Go down
http://WWW.GOOGLE.COM
aubreysherrod
Moderator
Moderator


Leo Pig
Posts : 1142
Points : 1147
Reputation : 4
Join date : 2009-05-07
Age : 33
Location : LUBOK ANTU

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sun Jul 26, 2009 6:26 pm

DENGAR2 KHABAR ANGIN,HANYA KLINIK TERPILIH SAHAJA TERLIBAT DALAM PROJEK INI......CUBA LAH SEMUA KLINIK YANG KENA...... lol! lol! lol!
Back to top Go down
kesulai malam
Regular Forumer
Regular Forumer


Posts : 250
Points : 247
Reputation : 0
Join date : 2009-08-17

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 12:36 pm

nadai ngawa nya geng..kitai sarawk cigi selalu bolih no tercurut..
Back to top Go down
Jappswell Kitok
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Cancer Rat
Posts : 108
Points : 124
Reputation : 0
Join date : 2009-05-22
Age : 44
Location : klinik Kesihatan Lubok Antu,Sri Aman

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 12:56 pm

klinik i pun mati segan hidup tak mau. kerjalah dengan apa yang ada.........kita mestilah saling menolong dan bersimpati antara satu sama lain.
Back to top Go down
kesulai malam
Regular Forumer
Regular Forumer


Posts : 250
Points : 247
Reputation : 0
Join date : 2009-08-17

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:00 pm

itulah kawan..tenguk kita sarawak kalau pasal naik pangkat memang tercurut..dah mau pencen baru dapat..ada yng lebih malang sampai pencen pun x naik pangkat.
Back to top Go down
Jappswell Kitok
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Cancer Rat
Posts : 108
Points : 124
Reputation : 0
Join date : 2009-05-22
Age : 44
Location : klinik Kesihatan Lubok Antu,Sri Aman

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:01 pm

mcm klinik LA, sudah ada tapak selama lebih 10thn.....dan RMK demi RMK......first listlah....tapi masih juga blum ada khabar berita untuk dptkan bangunan baru. sudahlah fasiliti x cukup!!!!staff pun tak cukup..... ini kan pula kewangan..... tak payah cakap banyak.... sampai kena sawan pun masih mcm tu juga......harap harap org kkm turun padang tengok. ini sikitx2 org semenanjung yang dpt faedah bila lagi kita?????????/
Back to top Go down
Jappswell Kitok
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Cancer Rat
Posts : 108
Points : 124
Reputation : 0
Join date : 2009-05-22
Age : 44
Location : klinik Kesihatan Lubok Antu,Sri Aman

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:04 pm

naik pangkat itu jauhlah u..... mereka d snanjung, kerja x sampai 5 tahun dah naik pangkat....sebab periuk dekat.....kita ni taklah segila pangkat mcm mereka.....yang penting kita berkhidmat utk masyarakat........kita tetap di hati rakyak......hidup dreser/PP/PPP...................
Back to top Go down
kesulai malam
Regular Forumer
Regular Forumer


Posts : 250
Points : 247
Reputation : 0
Join date : 2009-08-17

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:14 pm

bagus itu kawan..tapi hak kita juga naik pangkat..supaya gaji naik..dapat bayak duit..ha ha setuju kah?
Back to top Go down
Nick
Moderator
Moderator


Libra Rooster
Posts : 766
Points : 856
Reputation : 8
Join date : 2009-05-07
Age : 35
Location : HUM

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:18 pm

semeanjung di dahulukan.............sarawak di kemudiankan.......hehehehe
Back to top Go down
http://WWW.YAHOO.COM
kesulai malam
Regular Forumer
Regular Forumer


Posts : 250
Points : 247
Reputation : 0
Join date : 2009-08-17

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:26 pm

ha ha itu dia polisi najib kawan..sawak no tercurut..
Back to top Go down
Nick
Moderator
Moderator


Libra Rooster
Posts : 766
Points : 856
Reputation : 8
Join date : 2009-05-07
Age : 35
Location : HUM

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:30 pm

projek semua tertumpu kat sana...........
Back to top Go down
http://WWW.YAHOO.COM
aubreysherrod
Moderator
Moderator


Leo Pig
Posts : 1142
Points : 1147
Reputation : 4
Join date : 2009-05-07
Age : 33
Location : LUBOK ANTU

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:42 pm

SUSAH POLISI INI......KEMAYA SARAWAK KA MAJU???????? LABAN ARI SUBA KELIA, SARAWAK TU LA NUPI SEMENANJUNG BELAMA...................
Back to top Go down
kesulai malam
Regular Forumer
Regular Forumer


Posts : 250
Points : 247
Reputation : 0
Join date : 2009-08-17

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:43 pm

itulah dikatakan rakyat d dahulukan?
Back to top Go down
aubreysherrod
Moderator
Moderator


Leo Pig
Posts : 1142
Points : 1147
Reputation : 4
Join date : 2009-05-07
Age : 33
Location : LUBOK ANTU

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 1:52 pm

ENTAHLAH......DINI IYA BULIH POLISI TU KITAI SAMA2 NDA NEMU....... Question Question Question
Back to top Go down
kesulai malam
Regular Forumer
Regular Forumer


Posts : 250
Points : 247
Reputation : 0
Join date : 2009-08-17

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 2:35 pm

ha ha...polisi kena menyugok rakyat..
Back to top Go down
Nick
Moderator
Moderator


Libra Rooster
Posts : 766
Points : 856
Reputation : 8
Join date : 2009-05-07
Age : 35
Location : HUM

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Aug 20, 2009 2:39 pm

Evil or Very Mad
Back to top Go down
http://WWW.YAHOO.COM
Sponsored content




PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Today at 8:34 pm

Back to top Go down
 
projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Adhkaar As-Sabaah (Moring duaa) & Adhkaar Al-masaa (Evening duaa) by Sh. R.Mishary El Efasy
» Penurunan Jumlah Umat Kristen
» Sabah al-Saadi: Maliki talk about freezing the Constitution seriously
» Sabah dan Sarawak Bisa Pisah jika Malaysia Terapkan Hukum Hudud

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak :: :: General Forum :: Berita Terkini Penolong Pegawai Perubatan-
Jump to: