:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak ::

:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak Portal::
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Navigation
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» PPP new website..
Tue Mar 14, 2017 12:36 pm by aubreysherrod

» Bagaimana Cara Memperkenalkan Portal PPP Sararawak Kepada Semua PPP ....?? The Best Way....
Tue Mar 14, 2017 12:34 pm by aubreysherrod

» SELAMAT HARI PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN 2016
Tue Mar 08, 2016 8:38 pm by Jay Amarda

» Pegawai Perubatan di KK/K1M/KKIA
Sat Jan 09, 2016 10:37 pm by Jay Amarda

» MERRY CHRISMAT & HAPPY NEW YEAR 2016
Tue Dec 22, 2015 9:39 am by Jay Amarda

» PENGALAMAM DENGAN PERKHIDMATAN DOKTOR UDARA
Thu Dec 10, 2015 11:41 am by Jay Amarda

» Lastest Update and News for PPP
Thu Dec 10, 2015 8:03 am by Jay Amarda

» PPP BOLEH JADI PEGAWAI PERUBATAN
Sun Jul 19, 2015 8:21 pm by Aisyah98

» DEGREE FOR PPP. APA BIDANG YANG BERKAITAN
Sun Jul 19, 2015 8:18 pm by Aisyah98

» Visual Studio 2010 Free Download Full Version With Crack For Windows 7 64 Bit
Wed Mar 19, 2014 3:42 pm by maddprym

» perkembangan terkini naiktaraf KK Lubok Antu
Thu Oct 10, 2013 8:31 am by Roslan

» Helo...2013
Fri Jul 26, 2013 2:28 am by plus100lewishamiltonamat@

» FAIL MEJA UNTUK SEMUA
Sun Apr 07, 2013 4:02 pm by Amin zafri

» org baru...
Sat Feb 23, 2013 5:32 pm by arm S'h

» SURAT PEKELILING KETUA PENGARAH KESIHATAN MALAYSIA BIL.4/2009 PELAKSAAN PERKHIDMATAN KESIHATAN BERINTEGRASI(BERSEPADU)DI KLINIK KESIHATAN.
Sat Dec 08, 2012 2:02 pm by desmond edward

» PENDAFTARAN PERSATUAN PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN SARAWAK
Tue Nov 06, 2012 10:23 am by Roslan

» Facebook satu lagi cara Yahudi bergerak!!
Wed Oct 24, 2012 1:46 am by anak pisang

» canon EOS 450D
Wed Oct 24, 2012 1:40 am by anak pisang

» TB Drugs Protocol
Wed Oct 24, 2012 1:39 am by anak pisang

» WANITA DAKWA SAKIT KULIT ANGKARA UBAT HOSPITAL.
Wed Oct 24, 2012 1:37 am by anak pisang

Similar topics
    Affiliates














    Follow us on Twitter


     



    Share | 
     

     projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak

    Go down 
    Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
    AuthorMessage
    kalengkimpang
    New Forumer
    avatar

    Sagittarius Rat
    Posts : 4
    Points : 6
    Reputation : 0
    Join date : 2009-05-22
    Age : 34
    Location : ng.budu saratok

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri May 22, 2009 6:01 pm

    projek ini di bawah kkm, kontraktor oleh APEX COMMUNICATION SDN BHD...terdapat 41 buah klinik yang terlibat di dlm perlaksanaan sistem bekalan air ini iaitu 21 di sabah dan 20 lg di sarawak...punca air ialah dari perigi tiub dan sistem tadahan hujan.

    punca kuasa;
    dijanakan olh bkln elektrik berpunca dari sistem solar.

    dan sungguh bertuahnya sekali kk nanga budu adalah antara kk yang tersenarai dalam projek tersebut..bagaiman dgn klinik anda? mungkin projek ini lebih tertumpu pd kawasan yg susah mendapat punca air bersih sahaja...

    kk yang sy tau jg trt tersenarai...
    kk ng mujau, betong
    kk ng kesit, lbk antu
    kk ng wak, julau
    kk ng entaih, julau
    kk ng menalun, kanowit
    kk sg. arip, sibu

    di samping itu...selamat menyambut hari gawai dayak kepada 3p yg berbangsa dayak...silamat andu gawai dayak..slamat ari gawai dayak..slamat onu gawai dayak.. lol! jocolor
    Back to top Go down
    aubreysherrod
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Leo Pig
    Posts : 1145
    Points : 1150
    Reputation : 4
    Join date : 2009-05-07
    Age : 35
    Location : LUBOK ANTU

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri May 22, 2009 10:10 pm

    THANK YOU 4UR INFORMATION.....KAT KESIT SAYA ADA DENGAR PROJEK INI...TAPI PPP Y/M KATA "ADA ANGIN" DALAM PAIP MENYEBABKAN AIR TAK DAPAT DIPAMKAN........
    Back to top Go down
    Nick
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Libra Rooster
    Posts : 766
    Points : 856
    Reputation : 8
    Join date : 2009-05-07
    Age : 37
    Location : HUM

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri May 22, 2009 11:08 pm

    YAHOOOOOOOOOOOOO
    Back to top Go down
    http://WWW.YAHOO.COM
    aubreysherrod
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Leo Pig
    Posts : 1145
    Points : 1150
    Reputation : 4
    Join date : 2009-05-07
    Age : 35
    Location : LUBOK ANTU

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sat May 23, 2009 9:43 am

    APA YANG YAHOOOOOOOOO NICK?
    Back to top Go down
    Jay Amarda
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Libra Dragon
    Posts : 631
    Points : 724
    Reputation : 7
    Join date : 2009-04-27
    Age : 42
    Location : KUCHING SARAWAK

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sat May 23, 2009 10:38 am

    bounce
    Back to top Go down
    http://panggaupengidupanakiban.blogspot.com/
    apai bidah
    Newbie Forumer
    Newbie Forumer
    avatar

    Taurus Rat
    Posts : 184
    Points : 186
    Reputation : 0
    Join date : 2009-05-08
    Age : 34
    Location : Currently in Bintulu

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sat May 23, 2009 1:13 pm

    seronok la tu..........dapat kemudahan ka tempat sendiri............jebeh,.......
    Back to top Go down
    http://WWW.GOOGLE.COM
    Nick
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Libra Rooster
    Posts : 766
    Points : 856
    Reputation : 8
    Join date : 2009-05-07
    Age : 37
    Location : HUM

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sat May 23, 2009 1:15 pm

    aubreysherrod wrote:
    APA YANG YAHOOOOOOOOO NICK?
    STAF TIDAK DIABIKAN.....HEHEHE
    Back to top Go down
    http://WWW.YAHOO.COM
    apai bidah
    Newbie Forumer
    Newbie Forumer
    avatar

    Taurus Rat
    Posts : 184
    Points : 186
    Reputation : 0
    Join date : 2009-05-08
    Age : 34
    Location : Currently in Bintulu

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sat May 23, 2009 1:23 pm

    DI ABAI KAN LA......... Laughing Laughing Laughing
    Back to top Go down
    http://WWW.GOOGLE.COM
    aubreysherrod
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Leo Pig
    Posts : 1145
    Points : 1150
    Reputation : 4
    Join date : 2009-05-07
    Age : 35
    Location : LUBOK ANTU

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sat May 23, 2009 4:34 pm

    OOOOOOOOOO.....DULU KAMU DI KK, KAMU DI ABAIKAN NICK? Question Question Question
    Back to top Go down
    Jay Amarda
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Libra Dragon
    Posts : 631
    Points : 724
    Reputation : 7
    Join date : 2009-04-27
    Age : 42
    Location : KUCHING SARAWAK

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sat May 23, 2009 6:02 pm

    Very Happy ...dr segi ni ia diabaikan kah???
    Back to top Go down
    http://panggaupengidupanakiban.blogspot.com/
    aubreysherrod
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Leo Pig
    Posts : 1145
    Points : 1150
    Reputation : 4
    Join date : 2009-05-07
    Age : 35
    Location : LUBOK ANTU

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sat May 23, 2009 6:06 pm

    SAMO TAK PERIHATIN KOT.... cheers cheers cheers
    Back to top Go down
    polzdscholzd
    VVIP Forumer
    VVIP Forumer
    avatar

    Gemini Dog
    Posts : 705
    Points : 750
    Reputation : 8
    Join date : 2009-06-21
    Age : 36
    Location : KeNyAlAnG EaRtH

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sun Jun 21, 2009 1:14 pm

    ...buatlah semua kk kat sarawak dan sabah cantik2..KK dgn kuaters skali.jauh benar kita ni mundur dari KK kat semenanjung,kalo x caya pi lah semenanjung lihat sendiri,kategori klinik desa yg cuma Jm yg menjaga pun berbatu bata..apatah lagi KK yg bukan KD..semua cukup,sukar utk lihat building yg masih berpapan..Fight For Jutice,Kill The Buyes,kita satu bumbung,kemajuan kena sama rata..Satu Malaysia,Rakyat Didahulukan,Pencapaian Diutamakan..pencapaian sukar tercapai tanpa kelengkapan di sesebuah tempat kerja..

    _________________
    Be A MasTeR Of YoUr MiNd BeFoRe U BeCoMe A MaStErMiNd
    Back to top Go down
    musrgmude
    Regular Forumer
    Regular Forumer


    Aries Dog
    Posts : 214
    Points : 210
    Reputation : 3
    Join date : 2009-06-11
    Age : 36
    Location : KK Sri Aman

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sun Jun 21, 2009 11:39 pm

    Klinik dimana saya bekerja telah dinaiktaraf dengan pemasangan air cond, dinding gypsum board, cat yang baru serta plaster siling. Terima kasih kepada Sma dan teamnya yang berjaya juga akhirnya memberi satu perubahan ke atas klinik supaya persekitaran kerja lebih baik dan keselesaan dapat dinikmati oleh penduduk tempatan...( budget ransangan ekonomi pertama ) terima kasih PM...
    Back to top Go down
    Jay Amarda
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Libra Dragon
    Posts : 631
    Points : 724
    Reputation : 7
    Join date : 2009-04-27
    Age : 42
    Location : KUCHING SARAWAK

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jun 22, 2009 11:06 am

    KK saya..lebih 2 tahun telah di upgrade....'extension bangun ke bawah'....tap sampai sekarang belum dpt digunakan lagi....??????????????????????????????????
    Back to top Go down
    http://panggaupengidupanakiban.blogspot.com/
    wreig
    Newbie Forumer
    Newbie Forumer
    avatar

    Taurus Dog
    Posts : 179
    Points : 185
    Reputation : 0
    Join date : 2009-05-18
    Age : 36
    Location : Semah In Da' House

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jun 22, 2009 11:48 am

    baik nya 2 taun aja... ba kk ndur aku to pelaba aku bc 10 taun nadai kala di repair terutamanya berek kakitangan
    Back to top Go down
    Jay Amarda
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Libra Dragon
    Posts : 631
    Points : 724
    Reputation : 7
    Join date : 2009-04-27
    Age : 42
    Location : KUCHING SARAWAK

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jun 22, 2009 1:34 pm

    berek kami ditu truk....nadai sapa ka diau dia....
    Back to top Go down
    http://panggaupengidupanakiban.blogspot.com/
    aubreysherrod
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Leo Pig
    Posts : 1145
    Points : 1150
    Reputation : 4
    Join date : 2009-05-07
    Age : 35
    Location : LUBOK ANTU

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jun 29, 2009 3:44 pm

    ............fasiliti tak ada, macam mana nak DAHULUKAN RAKYAT???????????????????
    Back to top Go down
    Jay Amarda
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Libra Dragon
    Posts : 631
    Points : 724
    Reputation : 7
    Join date : 2009-04-27
    Age : 42
    Location : KUCHING SARAWAK

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jun 29, 2009 10:46 pm

    Very Happy
    Back to top Go down
    http://panggaupengidupanakiban.blogspot.com/
    anak pisang
    VVIP Forumer
    VVIP Forumer
    avatar

    Taurus Rooster
    Posts : 642
    Points : 637
    Reputation : 2
    Join date : 2009-05-21
    Age : 37
    Location : HQ

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Tue Jun 30, 2009 11:42 am

    yala sapa meh kitai tuk jay
    Back to top Go down
    Jay Amarda
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Libra Dragon
    Posts : 631
    Points : 724
    Reputation : 7
    Join date : 2009-04-27
    Age : 42
    Location : KUCHING SARAWAK

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Tue Jun 30, 2009 7:52 pm

    Crying or Very sad
    Back to top Go down
    http://panggaupengidupanakiban.blogspot.com/
    aubreysherrod
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Leo Pig
    Posts : 1145
    Points : 1150
    Reputation : 4
    Join date : 2009-05-07
    Age : 35
    Location : LUBOK ANTU

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sun Jul 05, 2009 10:42 am

    ....jangan la pilih klinik......kalau boleh,repair semua klinik.....itu baru boleh mencapai pencapaian..................
    Back to top Go down
    Nick
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Libra Rooster
    Posts : 766
    Points : 856
    Reputation : 8
    Join date : 2009-05-07
    Age : 37
    Location : HUM

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sun Jul 05, 2009 9:00 pm

    aubreysherrod wrote:
    ....jangan la pilih klinik......kalau boleh,repair semua klinik.....itu baru boleh mencapai pencapaian..................
    AMAT KO D NYA
    Back to top Go down
    http://WWW.YAHOO.COM
    aubreysherrod
    Moderator
    Moderator
    avatar

    Leo Pig
    Posts : 1145
    Points : 1150
    Reputation : 4
    Join date : 2009-05-07
    Age : 35
    Location : LUBOK ANTU

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jul 06, 2009 12:52 am

    ...susahla kalau nak 'pencapaian didahulukan' sebad 'fasiliti tidak adakan'......
    Back to top Go down
    apai bidah
    Newbie Forumer
    Newbie Forumer
    avatar

    Taurus Rat
    Posts : 184
    Points : 186
    Reputation : 0
    Join date : 2009-05-08
    Age : 34
    Location : Currently in Bintulu

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Jul 09, 2009 9:18 pm

    no komen.......my kk is under construction...........maintenance and wiring.....a 1 unit of and also building 1 unit of semiduplex quarters......... Razz Razz Laughing Laughing
    Back to top Go down
    http://WWW.GOOGLE.COM
    apaisigat09
    New Forumer
    avatar

    Pisces Dog
    Posts : 17
    Points : 17
    Reputation : 0
    Join date : 2009-07-13
    Age : 36
    Location : KK Sambir, Samarahan

    Health Status
    Health Points: 1

    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jul 13, 2009 12:42 pm

    hi... nick,aubrey...n samo smua.... Smile
    Back to top Go down
    Sponsored content




    PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   

    Back to top Go down
     
    projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak
    Back to top 
    Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
     Similar topics
    -
    » Adhkaar As-Sabaah (Moring duaa) & Adhkaar Al-masaa (Evening duaa) by Sh. R.Mishary El Efasy

    Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
    :: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak :: :: General Forum :: Berita Terkini Penolong Pegawai Perubatan-
    Jump to: