:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak ::

:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak Portal::
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Navigation
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» PPP new website..
Fri Sep 09, 2016 2:12 pm by Jay Amarda

» SELAMAT HARI PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN 2016
Tue Mar 08, 2016 8:38 pm by Jay Amarda

» Pegawai Perubatan di KK/K1M/KKIA
Sat Jan 09, 2016 10:37 pm by Jay Amarda

» MERRY CHRISMAT & HAPPY NEW YEAR 2016
Tue Dec 22, 2015 9:39 am by Jay Amarda

» PENGALAMAM DENGAN PERKHIDMATAN DOKTOR UDARA
Thu Dec 10, 2015 11:41 am by Jay Amarda

» Lastest Update and News for PPP
Thu Dec 10, 2015 8:03 am by Jay Amarda

» PPP BOLEH JADI PEGAWAI PERUBATAN
Sun Jul 19, 2015 8:21 pm by Aisyah98

» DEGREE FOR PPP. APA BIDANG YANG BERKAITAN
Sun Jul 19, 2015 8:18 pm by Aisyah98

» Visual Studio 2010 Free Download Full Version With Crack For Windows 7 64 Bit
Wed Mar 19, 2014 3:42 pm by maddprym

» perkembangan terkini naiktaraf KK Lubok Antu
Thu Oct 10, 2013 8:31 am by Roslan

» Helo...2013
Fri Jul 26, 2013 2:28 am by plus100lewishamiltonamat@

» FAIL MEJA UNTUK SEMUA
Sun Apr 07, 2013 4:02 pm by Amin zafri

» org baru...
Sat Feb 23, 2013 5:32 pm by arm S'h

» SURAT PEKELILING KETUA PENGARAH KESIHATAN MALAYSIA BIL.4/2009 PELAKSAAN PERKHIDMATAN KESIHATAN BERINTEGRASI(BERSEPADU)DI KLINIK KESIHATAN.
Sat Dec 08, 2012 2:02 pm by desmond edward

» PENDAFTARAN PERSATUAN PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN SARAWAK
Tue Nov 06, 2012 10:23 am by Roslan

» Facebook satu lagi cara Yahudi bergerak!!
Wed Oct 24, 2012 1:46 am by anak pisang

» canon EOS 450D
Wed Oct 24, 2012 1:40 am by anak pisang

» TB Drugs Protocol
Wed Oct 24, 2012 1:39 am by anak pisang

» WANITA DAKWA SAKIT KULIT ANGKARA UBAT HOSPITAL.
Wed Oct 24, 2012 1:37 am by anak pisang

» REFERENDUM: MENGKAJI DAN MENJENAMA SEMULA NAMA JAWATAN ‘PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN’ KEPADA SATU NAMA YANG LEBIH SIGNIFIKAN
Wed Oct 24, 2012 1:32 am by anak pisang

Similar topics
Affiliates














Follow us on Twitter


 



Share | 
 

 projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
kalengkimpang
New Forumer


Sagittarius Rat
Posts : 4
Points : 6
Reputation : 0
Join date : 2009-05-22
Age : 32
Location : ng.budu saratok

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri May 22, 2009 6:01 pm

projek ini di bawah kkm, kontraktor oleh APEX COMMUNICATION SDN BHD...terdapat 41 buah klinik yang terlibat di dlm perlaksanaan sistem bekalan air ini iaitu 21 di sabah dan 20 lg di sarawak...punca air ialah dari perigi tiub dan sistem tadahan hujan.

punca kuasa;
dijanakan olh bkln elektrik berpunca dari sistem solar.

dan sungguh bertuahnya sekali kk nanga budu adalah antara kk yang tersenarai dalam projek tersebut..bagaiman dgn klinik anda? mungkin projek ini lebih tertumpu pd kawasan yg susah mendapat punca air bersih sahaja...

kk yang sy tau jg trt tersenarai...
kk ng mujau, betong
kk ng kesit, lbk antu
kk ng wak, julau
kk ng entaih, julau
kk ng menalun, kanowit
kk sg. arip, sibu

di samping itu...selamat menyambut hari gawai dayak kepada 3p yg berbangsa dayak...silamat andu gawai dayak..slamat ari gawai dayak..slamat onu gawai dayak.. lol! jocolor
Back to top Go down
aubreysherrod
Moderator
Moderator


Leo Pig
Posts : 1142
Points : 1147
Reputation : 4
Join date : 2009-05-07
Age : 33
Location : LUBOK ANTU

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri May 22, 2009 10:10 pm

THANK YOU 4UR INFORMATION.....KAT KESIT SAYA ADA DENGAR PROJEK INI...TAPI PPP Y/M KATA "ADA ANGIN" DALAM PAIP MENYEBABKAN AIR TAK DAPAT DIPAMKAN........
Back to top Go down
Nick
Moderator
Moderator


Libra Rooster
Posts : 766
Points : 856
Reputation : 8
Join date : 2009-05-07
Age : 35
Location : HUM

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Fri May 22, 2009 11:08 pm

YAHOOOOOOOOOOOOO
Back to top Go down
http://WWW.YAHOO.COM
aubreysherrod
Moderator
Moderator


Leo Pig
Posts : 1142
Points : 1147
Reputation : 4
Join date : 2009-05-07
Age : 33
Location : LUBOK ANTU

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sat May 23, 2009 9:43 am

APA YANG YAHOOOOOOOOO NICK?
Back to top Go down
Jay Amarda
Moderator
Moderator


Libra Dragon
Posts : 631
Points : 724
Reputation : 7
Join date : 2009-04-27
Age : 40
Location : KUCHING SARAWAK

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sat May 23, 2009 10:38 am

bounce

_________________
Audio Technician/Project Co-Ordinator
KABAN
Very Happy Pesaka Pemerindang Event Management(PPEvenTM) Very Happy
Back to top Go down
http://panggaupengidupanakiban.blogspot.com/
apai bidah
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Taurus Rat
Posts : 184
Points : 186
Reputation : 0
Join date : 2009-05-08
Age : 32
Location : Currently in Bintulu

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sat May 23, 2009 1:13 pm

seronok la tu..........dapat kemudahan ka tempat sendiri............jebeh,.......
Back to top Go down
http://WWW.GOOGLE.COM
Nick
Moderator
Moderator


Libra Rooster
Posts : 766
Points : 856
Reputation : 8
Join date : 2009-05-07
Age : 35
Location : HUM

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sat May 23, 2009 1:15 pm

aubreysherrod wrote:
APA YANG YAHOOOOOOOOO NICK?
STAF TIDAK DIABIKAN.....HEHEHE
Back to top Go down
http://WWW.YAHOO.COM
apai bidah
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Taurus Rat
Posts : 184
Points : 186
Reputation : 0
Join date : 2009-05-08
Age : 32
Location : Currently in Bintulu

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sat May 23, 2009 1:23 pm

DI ABAI KAN LA......... Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
http://WWW.GOOGLE.COM
aubreysherrod
Moderator
Moderator


Leo Pig
Posts : 1142
Points : 1147
Reputation : 4
Join date : 2009-05-07
Age : 33
Location : LUBOK ANTU

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sat May 23, 2009 4:34 pm

OOOOOOOOOO.....DULU KAMU DI KK, KAMU DI ABAIKAN NICK? Question Question Question
Back to top Go down
Jay Amarda
Moderator
Moderator


Libra Dragon
Posts : 631
Points : 724
Reputation : 7
Join date : 2009-04-27
Age : 40
Location : KUCHING SARAWAK

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sat May 23, 2009 6:02 pm

Very Happy ...dr segi ni ia diabaikan kah???

_________________
Audio Technician/Project Co-Ordinator
KABAN
Very Happy Pesaka Pemerindang Event Management(PPEvenTM) Very Happy
Back to top Go down
http://panggaupengidupanakiban.blogspot.com/
aubreysherrod
Moderator
Moderator


Leo Pig
Posts : 1142
Points : 1147
Reputation : 4
Join date : 2009-05-07
Age : 33
Location : LUBOK ANTU

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sat May 23, 2009 6:06 pm

SAMO TAK PERIHATIN KOT.... cheers cheers cheers
Back to top Go down
polzdscholzd
VVIP Forumer
VVIP Forumer


Gemini Dog
Posts : 705
Points : 750
Reputation : 8
Join date : 2009-06-21
Age : 34
Location : KeNyAlAnG EaRtH

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sun Jun 21, 2009 1:14 pm

...buatlah semua kk kat sarawak dan sabah cantik2..KK dgn kuaters skali.jauh benar kita ni mundur dari KK kat semenanjung,kalo x caya pi lah semenanjung lihat sendiri,kategori klinik desa yg cuma Jm yg menjaga pun berbatu bata..apatah lagi KK yg bukan KD..semua cukup,sukar utk lihat building yg masih berpapan..Fight For Jutice,Kill The Buyes,kita satu bumbung,kemajuan kena sama rata..Satu Malaysia,Rakyat Didahulukan,Pencapaian Diutamakan..pencapaian sukar tercapai tanpa kelengkapan di sesebuah tempat kerja..

_________________
Be A MasTeR Of YoUr MiNd BeFoRe U BeCoMe A MaStErMiNd
Back to top Go down
musrgmude
Regular Forumer
Regular Forumer


Aries Dog
Posts : 214
Points : 210
Reputation : 3
Join date : 2009-06-11
Age : 34
Location : KK Sri Aman

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sun Jun 21, 2009 11:39 pm

Klinik dimana saya bekerja telah dinaiktaraf dengan pemasangan air cond, dinding gypsum board, cat yang baru serta plaster siling. Terima kasih kepada Sma dan teamnya yang berjaya juga akhirnya memberi satu perubahan ke atas klinik supaya persekitaran kerja lebih baik dan keselesaan dapat dinikmati oleh penduduk tempatan...( budget ransangan ekonomi pertama ) terima kasih PM...
Back to top Go down
Jay Amarda
Moderator
Moderator


Libra Dragon
Posts : 631
Points : 724
Reputation : 7
Join date : 2009-04-27
Age : 40
Location : KUCHING SARAWAK

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jun 22, 2009 11:06 am

KK saya..lebih 2 tahun telah di upgrade....'extension bangun ke bawah'....tap sampai sekarang belum dpt digunakan lagi....??????????????????????????????????

_________________
Audio Technician/Project Co-Ordinator
KABAN
Very Happy Pesaka Pemerindang Event Management(PPEvenTM) Very Happy
Back to top Go down
http://panggaupengidupanakiban.blogspot.com/
wreig
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Taurus Dog
Posts : 179
Points : 185
Reputation : 0
Join date : 2009-05-18
Age : 34
Location : Semah In Da' House

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jun 22, 2009 11:48 am

baik nya 2 taun aja... ba kk ndur aku to pelaba aku bc 10 taun nadai kala di repair terutamanya berek kakitangan
Back to top Go down
Jay Amarda
Moderator
Moderator


Libra Dragon
Posts : 631
Points : 724
Reputation : 7
Join date : 2009-04-27
Age : 40
Location : KUCHING SARAWAK

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jun 22, 2009 1:34 pm

berek kami ditu truk....nadai sapa ka diau dia....

_________________
Audio Technician/Project Co-Ordinator
KABAN
Very Happy Pesaka Pemerindang Event Management(PPEvenTM) Very Happy
Back to top Go down
http://panggaupengidupanakiban.blogspot.com/
aubreysherrod
Moderator
Moderator


Leo Pig
Posts : 1142
Points : 1147
Reputation : 4
Join date : 2009-05-07
Age : 33
Location : LUBOK ANTU

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jun 29, 2009 3:44 pm

............fasiliti tak ada, macam mana nak DAHULUKAN RAKYAT???????????????????
Back to top Go down
Jay Amarda
Moderator
Moderator


Libra Dragon
Posts : 631
Points : 724
Reputation : 7
Join date : 2009-04-27
Age : 40
Location : KUCHING SARAWAK

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jun 29, 2009 10:46 pm

Very Happy

_________________
Audio Technician/Project Co-Ordinator
KABAN
Very Happy Pesaka Pemerindang Event Management(PPEvenTM) Very Happy
Back to top Go down
http://panggaupengidupanakiban.blogspot.com/
anak pisang
VVIP Forumer
VVIP Forumer


Taurus Rooster
Posts : 642
Points : 637
Reputation : 2
Join date : 2009-05-21
Age : 35
Location : HQ

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Tue Jun 30, 2009 11:42 am

yala sapa meh kitai tuk jay
Back to top Go down
Jay Amarda
Moderator
Moderator


Libra Dragon
Posts : 631
Points : 724
Reputation : 7
Join date : 2009-04-27
Age : 40
Location : KUCHING SARAWAK

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Tue Jun 30, 2009 7:52 pm

Crying or Very sad

_________________
Audio Technician/Project Co-Ordinator
KABAN
Very Happy Pesaka Pemerindang Event Management(PPEvenTM) Very Happy
Back to top Go down
http://panggaupengidupanakiban.blogspot.com/
aubreysherrod
Moderator
Moderator


Leo Pig
Posts : 1142
Points : 1147
Reputation : 4
Join date : 2009-05-07
Age : 33
Location : LUBOK ANTU

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sun Jul 05, 2009 10:42 am

....jangan la pilih klinik......kalau boleh,repair semua klinik.....itu baru boleh mencapai pencapaian..................
Back to top Go down
Nick
Moderator
Moderator


Libra Rooster
Posts : 766
Points : 856
Reputation : 8
Join date : 2009-05-07
Age : 35
Location : HUM

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Sun Jul 05, 2009 9:00 pm

aubreysherrod wrote:
....jangan la pilih klinik......kalau boleh,repair semua klinik.....itu baru boleh mencapai pencapaian..................
AMAT KO D NYA
Back to top Go down
http://WWW.YAHOO.COM
aubreysherrod
Moderator
Moderator


Leo Pig
Posts : 1142
Points : 1147
Reputation : 4
Join date : 2009-05-07
Age : 33
Location : LUBOK ANTU

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jul 06, 2009 12:52 am

...susahla kalau nak 'pencapaian didahulukan' sebad 'fasiliti tidak adakan'......
Back to top Go down
apai bidah
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Taurus Rat
Posts : 184
Points : 186
Reputation : 0
Join date : 2009-05-08
Age : 32
Location : Currently in Bintulu

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Thu Jul 09, 2009 9:18 pm

no komen.......my kk is under construction...........maintenance and wiring.....a 1 unit of and also building 1 unit of semiduplex quarters......... Razz Razz Laughing Laughing
Back to top Go down
http://WWW.GOOGLE.COM
apaisigat09
New Forumer


Pisces Dog
Posts : 17
Points : 17
Reputation : 0
Join date : 2009-07-13
Age : 34
Location : KK Sambir, Samarahan

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Mon Jul 13, 2009 12:42 pm

hi... nick,aubrey...n samo smua.... Smile
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak   Today at 6:46 pm

Back to top Go down
 
projek membaiki dan menaiktaraf fasiliti klinik2 kesihatan kkm di sabah dan sarawak
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Adhkaar As-Sabaah (Moring duaa) & Adhkaar Al-masaa (Evening duaa) by Sh. R.Mishary El Efasy
» Penurunan Jumlah Umat Kristen
» Sabah al-Saadi: Maliki talk about freezing the Constitution seriously
» Sabah dan Sarawak Bisa Pisah jika Malaysia Terapkan Hukum Hudud

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak :: :: General Forum :: Berita Terkini Penolong Pegawai Perubatan-
Jump to: