:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak ::

:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak Portal::
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Navigation
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» PPP new website..
Fri Sep 09, 2016 2:12 pm by Jay Amarda

» SELAMAT HARI PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN 2016
Tue Mar 08, 2016 8:38 pm by Jay Amarda

» Pegawai Perubatan di KK/K1M/KKIA
Sat Jan 09, 2016 10:37 pm by Jay Amarda

» MERRY CHRISMAT & HAPPY NEW YEAR 2016
Tue Dec 22, 2015 9:39 am by Jay Amarda

» PENGALAMAM DENGAN PERKHIDMATAN DOKTOR UDARA
Thu Dec 10, 2015 11:41 am by Jay Amarda

» Lastest Update and News for PPP
Thu Dec 10, 2015 8:03 am by Jay Amarda

» PPP BOLEH JADI PEGAWAI PERUBATAN
Sun Jul 19, 2015 8:21 pm by Aisyah98

» DEGREE FOR PPP. APA BIDANG YANG BERKAITAN
Sun Jul 19, 2015 8:18 pm by Aisyah98

» Visual Studio 2010 Free Download Full Version With Crack For Windows 7 64 Bit
Wed Mar 19, 2014 3:42 pm by maddprym

» perkembangan terkini naiktaraf KK Lubok Antu
Thu Oct 10, 2013 8:31 am by Roslan

» Helo...2013
Fri Jul 26, 2013 2:28 am by plus100lewishamiltonamat@

» FAIL MEJA UNTUK SEMUA
Sun Apr 07, 2013 4:02 pm by Amin zafri

» org baru...
Sat Feb 23, 2013 5:32 pm by arm S'h

» SURAT PEKELILING KETUA PENGARAH KESIHATAN MALAYSIA BIL.4/2009 PELAKSAAN PERKHIDMATAN KESIHATAN BERINTEGRASI(BERSEPADU)DI KLINIK KESIHATAN.
Sat Dec 08, 2012 2:02 pm by desmond edward

» PENDAFTARAN PERSATUAN PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN SARAWAK
Tue Nov 06, 2012 10:23 am by Roslan

» Facebook satu lagi cara Yahudi bergerak!!
Wed Oct 24, 2012 1:46 am by anak pisang

» canon EOS 450D
Wed Oct 24, 2012 1:40 am by anak pisang

» TB Drugs Protocol
Wed Oct 24, 2012 1:39 am by anak pisang

» WANITA DAKWA SAKIT KULIT ANGKARA UBAT HOSPITAL.
Wed Oct 24, 2012 1:37 am by anak pisang

» REFERENDUM: MENGKAJI DAN MENJENAMA SEMULA NAMA JAWATAN ‘PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN’ KEPADA SATU NAMA YANG LEBIH SIGNIFIKAN
Wed Oct 24, 2012 1:32 am by anak pisang

Similar topics
Affiliates














Follow us on Twitter


 



Share | 
 

 penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
aubreysherrod
Moderator
Moderator


Leo Pig
Posts : 1142
Points : 1147
Reputation : 4
Join date : 2009-05-07
Age : 33
Location : LUBOK ANTU

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Wed Jul 29, 2009 7:05 pm

KALAU BEGITU, SEMUA PPP PINDAH MIRI KERJA BERCHEIF PPPK SIMON.....DAPAT SKT BESAR.........HEHEHEHEHE(JANGAN MARAH)........... lol! lol! lol!
ADA PPPK32 DAN KE ATAS MASIH BERFIKIRAN NEGATAF DENGAN ANAK BUAH SENDIRI..........MEREKA "MEMBUNUH" ANAK2 BUAH MEREKA INI HANYA DENGAN SATU PERKATAA, YA SATU PERKATAAN SKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SAMPAI BILA "TRADISI" INI HENDAK DITERUSKAN??????????????????????????
Back to top Go down
blackrider
New Forumer


Posts : 46
Points : 46
Reputation : 0
Join date : 2009-06-27
Location : sibu

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Wed Jul 29, 2009 9:55 pm

aku setuju dgn aubrey masih ada PPPK yg guna azimat keramat tu.SKT.SKT.SKT...
sampai bila hal akan berterusan???
kalau masih ada PPPK bersikap begini, bolehlah saya katakan PPPK tersebut pondan dan sejenis atau satu spesis dgn org yg bergelar MATRON/SISTER.

Y? mereka2 ini juga adalah pengguna paling lazim perkataan SKT utk mengugut misi2 menutup mulut!! siapa rakan2 PPP yg ada bini misi tu,tentu fahamkan??
Back to top Go down
musrgmude
Regular Forumer
Regular Forumer


Aries Dog
Posts : 214
Points : 210
Reputation : 3
Join date : 2009-06-11
Age : 34
Location : KK Sri Aman

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Wed Jul 29, 2009 11:00 pm

Masalah sik abis2 kerana sikap manusia yang leka, lalai dan lupa asal-usul serta suka membuat keputusan melulu tanpa usul periksa dan kadang2 menutup sebelah mata kerja baik yang kita lakukan atas alasan dendam kesumat dan tidak suka melihat orang berjaya atau lebih darinya. Semua masalah tok berlaku di semua jabatan, bukan medical ajak. Sebagai insan bergelar PPP diharap kita sabar, mungkin ada hikmah di sebalik dugaan dan kejadian. Buatlah kerja kita dengan baik dan ikhlas, kekalkan momentum, tambahkan lagik ilmu pengetahuan...jgn biarkan tsunami perpecahan berlaku di kalangan kita...
Back to top Go down
anak pisang
VVIP Forumer
VVIP Forumer


Taurus Rooster
Posts : 642
Points : 637
Reputation : 2
Join date : 2009-05-21
Age : 35
Location : HQ

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Thu Jul 30, 2009 7:44 pm

aubrey u cakap senang la kat forum. napa tak cakap macam ni masa meeting. kan lebih bagus. ni depan sidak angkat burit tapi belakang lain. dah la cakap pasal orang atasan. kerja keras la. kalau setakat mulut kerja tak jalan. bukan kami tak tau kau banyak masa mungkin akau tak tengok pt kat pejabat kau asik berkepit dengan laptop. macam pangkat besar kau cuma baru kerja 3 seteg=ngah tahun jangan macam macam
Back to top Go down
ellybakar
New Forumer


Aquarius Tiger
Posts : 12
Points : 16
Reputation : 0
Join date : 2009-06-18
Age : 54
Location : Kuching

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Thu Jul 30, 2009 10:55 pm

Hai, geng .. mungkin ramai daripada mereka ini (disebut dan tersebut) tak tahu ada forum ini. Saya pun, mulanya tak tahu. selepas itu tahulah selepas geng-geng yang kutu IT dipejabat memberitahu . Dalam seminggu adalah 3x melayari forum ini ialah saja nak tengok sembang - sembang member -member dan suara- suara pemorum semua tapi jarang masuk komen dan beri pendapat. Bagi diri saya , forum PPPsarawak amat bagus sekali dan terima kasih kepada Tuai moderator kita.
" Ingatlah geng -geng semua orang yang tak berforum di portal ini tidak semestinya tak tahu IT dan dan tak ada masa sekaligus tidak menyokong PPP"

Ok.. ketemu lagi.
Back to top Go down
http://yahoo.com
anak pisang
VVIP Forumer
VVIP Forumer


Taurus Rooster
Posts : 642
Points : 637
Reputation : 2
Join date : 2009-05-21
Age : 35
Location : HQ

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Thu Jul 30, 2009 11:15 pm

ya betul bosss. aku sokong 100%. bukan kita tak sokong. banyak lagi komitmen yang perlu dsiapkan. adalah lebih baik kita harus faham memahami. kalau benda tu penting sangat apa salah e mail ja. kerja kt ofis lagi. tambah pula kat rumah. yala cuma kita tengok waktu bla kita semua dapat berforum??? renungkan lah
Back to top Go down
Nick
Moderator
Moderator


Libra Rooster
Posts : 766
Points : 856
Reputation : 8
Join date : 2009-05-07
Age : 35
Location : HUM

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Thu Jul 30, 2009 11:24 pm

elok
Back to top Go down
http://WWW.YAHOO.COM
musrgmude
Regular Forumer
Regular Forumer


Aries Dog
Posts : 214
Points : 210
Reputation : 3
Join date : 2009-06-11
Age : 34
Location : KK Sri Aman

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Fri Jul 31, 2009 12:43 am

Perpecahan adalah pembunuh utama perjalanan PPP. Jadi, selesaikan segala permasalahan dengan cara yang sihat, dialog dan sebagainya. Jangan terlalu mudah menilai seseorang yang belum pun kita tahu caranya bekerja or sifatnya. Masa depan PPP sudah ada sinarnya hasil org2 lama dan baru, jadi teruskan, jangan sampai jatuh pula di belakang hari. Biar kerjaya PPP terus bertahan dan tinggi nilainya...
Back to top Go down
anak pisang
VVIP Forumer
VVIP Forumer


Taurus Rooster
Posts : 642
Points : 637
Reputation : 2
Join date : 2009-05-21
Age : 35
Location : HQ

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Sat Aug 01, 2009 12:58 am

thank anak umbung sepatutnya bawa la masalah kita jangan cakap kat belakang. takda makna nyer
Back to top Go down
anak pisang
VVIP Forumer
VVIP Forumer


Taurus Rooster
Posts : 642
Points : 637
Reputation : 2
Join date : 2009-05-21
Age : 35
Location : HQ

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Sat Aug 01, 2009 11:53 am

kalau u tau macam tu napa u cakap macam tau ja. kata return banyak apa la itu la. 10% ja u buata return. pr sampai 100 sehari ya tak jadi masalah. kan kat sana u ramai MA. aku pernah ke LA ya tapi napa tak ramai pt pun sehari
Back to top Go down
eddie
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Gemini Buffalo
Posts : 148
Points : 148
Reputation : 0
Join date : 2009-05-19
Age : 43
Location : KK Debak

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Sat Aug 01, 2009 4:00 pm

Steady chef elly.
Back to top Go down
anak pisang
VVIP Forumer
VVIP Forumer


Taurus Rooster
Posts : 642
Points : 637
Reputation : 2
Join date : 2009-05-21
Age : 35
Location : HQ

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Sun Aug 02, 2009 12:28 am

hah nyak ya bulih parrrr
Back to top Go down
Nick
Moderator
Moderator


Libra Rooster
Posts : 766
Points : 856
Reputation : 8
Join date : 2009-05-07
Age : 35
Location : HUM

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Sun Aug 02, 2009 6:44 am

hantam sasje lahhhhhhhhhhh
Back to top Go down
http://WWW.YAHOO.COM
simon blun
Moderator
Moderator


Aquarius Rat
Posts : 173
Points : 294
Reputation : 11
Join date : 2009-05-04
Age : 56
Location : Hospital Umum Sarawak

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Sun Aug 02, 2009 11:35 am

maafkan mereka. ramai juga mereka orang lama tak celik komputer.
Back to top Go down
Nick
Moderator
Moderator


Libra Rooster
Posts : 766
Points : 856
Reputation : 8
Join date : 2009-05-07
Age : 35
Location : HUM

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Sun Aug 02, 2009 7:58 pm

MUNGKIN SIBUK
Back to top Go down
http://WWW.YAHOO.COM
aubreysherrod
Moderator
Moderator


Leo Pig
Posts : 1142
Points : 1147
Reputation : 4
Join date : 2009-05-07
Age : 33
Location : LUBOK ANTU

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Sun Aug 02, 2009 9:54 pm

hm.........kinek tuk tahun 2009, ppp hanya 2 orang.......1 orang di tarik ke pkd untuk memangku u32.........so 2 ppp saja yang tengok pt......kerja dah bertambah........untuk makluman anak pisang............ada masa, datang sini lawat LA........
Back to top Go down
Nick
Moderator
Moderator


Libra Rooster
Posts : 766
Points : 856
Reputation : 8
Join date : 2009-05-07
Age : 35
Location : HUM

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Sun Aug 02, 2009 9:59 pm

kerja kuatnampaknya
Back to top Go down
http://WWW.YAHOO.COM
anak pisang
VVIP Forumer
VVIP Forumer


Taurus Rooster
Posts : 642
Points : 637
Reputation : 2
Join date : 2009-05-21
Age : 35
Location : HQ

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Mon Aug 03, 2009 12:46 am

ya makna nya u ni harapkan orang lama dulu. terima ja lah... aku tau dah . aku dah p sana pun,
Back to top Go down
apai bidah
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Taurus Rat
Posts : 184
Points : 186
Reputation : 0
Join date : 2009-05-08
Age : 32
Location : Currently in Bintulu

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Fri Aug 07, 2009 5:45 pm

kat mana2 pun keja banyak bah....alasanlah yang membezakannya............renungkanlah.......
Back to top Go down
http://WWW.GOOGLE.COM
aubreysherrod
Moderator
Moderator


Leo Pig
Posts : 1142
Points : 1147
Reputation : 4
Join date : 2009-05-07
Age : 33
Location : LUBOK ANTU

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Fri Aug 07, 2009 6:13 pm

amai nya apai bidah???????? ingat masa interview dulu...................
Back to top Go down
spen
New Forumer


Capricorn Snake
Posts : 24
Points : 26
Reputation : 0
Join date : 2009-09-01
Age : 38
Location : miri

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Fri Sep 11, 2009 12:00 am

It's so be glad if higher chief involved in our forum..
Back to top Go down
http://spwestalliance@gmail.com
bernxrd dst
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Libra Buffalo
Posts : 129
Points : 133
Reputation : 0
Join date : 2009-08-01
Age : 31
Location : KK.NANGA MERIRAI KAPIT

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Fri Sep 11, 2009 10:22 pm

yup..
Back to top Go down
polok
Newbie Forumer
Newbie Forumer


Libra Pig
Posts : 136
Points : 136
Reputation : 4
Join date : 2009-09-05
Age : 33
Location : serian

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Wed Sep 30, 2009 2:15 pm

setuju....
Back to top Go down
aubreysherrod
Moderator
Moderator


Leo Pig
Posts : 1142
Points : 1147
Reputation : 4
Join date : 2009-05-07
Age : 33
Location : LUBOK ANTU

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Thu Nov 19, 2009 4:18 pm

....rakan2 pun tahu apa tugas rutin ppp32 dan ke atas....mana yang ada masa itu, dapat jengok sekejap ke dalam forum ini.....
Back to top Go down
haziq77
New Forumer


Leo Snake
Posts : 25
Points : 27
Reputation : 0
Join date : 2009-11-27
Age : 39
Location : Bilik Tidur,Baram

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Sun Nov 29, 2009 9:35 pm

Yalah...rasa2nya cdak Pengurusan tok bz lah..bnyk benda mok d implement...mok bukak forum tok pun mok ada masa yg sesoai juak..hujung mggu br dpt bukak forum..biasa mun on9 pun untuk kerja jak...x dpt juak nyalah caknya la...yang penting kita nok bawah2 tok hidupkan portal tok pakei kita bkomunikasi sama kita mpun...mcm ney?ok ka?
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak   Today at 5:52 am

Back to top Go down
 
penglibatan PPP U32 to U41 dlm Forum PPP sarawak
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Forum Rank Structure
» BACk ISSUES O.F.R. (Online Forum Release)
» The Forum's Purpose
» PCOS Australian Forum
» Welcome to the discussion forum!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak :: :: General Forum :: Cadangan Pembaikan Forum-
Jump to: