:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak ::

:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak Portal::
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Navigation
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» PPP new website..
Fri Sep 09, 2016 2:12 pm by Jay Amarda

» SELAMAT HARI PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN 2016
Tue Mar 08, 2016 8:38 pm by Jay Amarda

» Pegawai Perubatan di KK/K1M/KKIA
Sat Jan 09, 2016 10:37 pm by Jay Amarda

» MERRY CHRISMAT & HAPPY NEW YEAR 2016
Tue Dec 22, 2015 9:39 am by Jay Amarda

» PENGALAMAM DENGAN PERKHIDMATAN DOKTOR UDARA
Thu Dec 10, 2015 11:41 am by Jay Amarda

» Lastest Update and News for PPP
Thu Dec 10, 2015 8:03 am by Jay Amarda

» PPP BOLEH JADI PEGAWAI PERUBATAN
Sun Jul 19, 2015 8:21 pm by Aisyah98

» DEGREE FOR PPP. APA BIDANG YANG BERKAITAN
Sun Jul 19, 2015 8:18 pm by Aisyah98

» Visual Studio 2010 Free Download Full Version With Crack For Windows 7 64 Bit
Wed Mar 19, 2014 3:42 pm by maddprym

» perkembangan terkini naiktaraf KK Lubok Antu
Thu Oct 10, 2013 8:31 am by Roslan

» Helo...2013
Fri Jul 26, 2013 2:28 am by plus100lewishamiltonamat@

» FAIL MEJA UNTUK SEMUA
Sun Apr 07, 2013 4:02 pm by Amin zafri

» org baru...
Sat Feb 23, 2013 5:32 pm by arm S'h

» SURAT PEKELILING KETUA PENGARAH KESIHATAN MALAYSIA BIL.4/2009 PELAKSAAN PERKHIDMATAN KESIHATAN BERINTEGRASI(BERSEPADU)DI KLINIK KESIHATAN.
Sat Dec 08, 2012 2:02 pm by desmond edward

» PENDAFTARAN PERSATUAN PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN SARAWAK
Tue Nov 06, 2012 10:23 am by Roslan

» Facebook satu lagi cara Yahudi bergerak!!
Wed Oct 24, 2012 1:46 am by anak pisang

» canon EOS 450D
Wed Oct 24, 2012 1:40 am by anak pisang

» TB Drugs Protocol
Wed Oct 24, 2012 1:39 am by anak pisang

» WANITA DAKWA SAKIT KULIT ANGKARA UBAT HOSPITAL.
Wed Oct 24, 2012 1:37 am by anak pisang

» REFERENDUM: MENGKAJI DAN MENJENAMA SEMULA NAMA JAWATAN ‘PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN’ KEPADA SATU NAMA YANG LEBIH SIGNIFIKAN
Wed Oct 24, 2012 1:32 am by anak pisang

Similar topics
Affiliates














Follow us on Twitter


 



Share | 
 

 Jokes, untuk buang tension

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
AuthorMessage
reborn2save
New Forumer


Libra Rooster
Posts : 28
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-02-08
Age : 35
Location : paloh,belawai

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: Jokes, untuk buang tension   Tue Mar 09, 2010 8:33 pm

Seorang nenek datang menziarahi rumah cucu perempuannya yang baru
berkahwin pada petang jumaat. Setelah membunyikan loceng, si nenek
terkejut kerana mendapati cucu perempuannya yang membuka pintu tanpa
seurat benangpun dibadannya. Belum sempat si nenek bertanya, si cucu
berkata,
“saya sedang menunggu suami saya pulang dari berkerja!”.
“tapi kau telanjang !!!???” marah si nenek .
“ini BAJU CINTA saya” balas si cucu perempuannya
“BAJU CINTA ??” si nenek kehairanan
“ya, suami saya menyukainya, saya juga begitu senang MEMAKAInya. Saya
harap nenek dapat balik dulu sebelum suami saya pulang kerana tentu
suami saya nanti akan berasa malu melihat saya memakai BAJU CINTA ini di
hadapan nenek” pinta si cucu perempuannya.
Si nenek faham kehendak cucunya. Dalam fikirannya mungkin itu cara
terbaru si isteri melayan sang suami di petang jumaat ini. Di dalam
perjalanan pulang si nenek mendapat idea. fikirnya dengan mengikut cara
cucu perempuannya, sudah tentu dia dapat mengeratkan hubungannya dengan
si atok yang sudah berumur. sesampai di rumah, si nenek tadi
menanggalkan semua pakaiannya, mandi,berbedak dan memakai minyak wangi
sewangi wanginya. kemudian si nenek tadi pun menunggu si atok pulang.
Berberapa ketika si atok tadi pulang, sebaik saja pintu di buka si
atok mendapati si nenek berbogell kat depan pintu.
“kenapa dengan kau nie … buang tebiat???” marah si atok tadi.
“ini lah BAJU CINTA bang” kata si nenek tadi.
“BAJU CINTA???……kalau iye pun, iron la dulu baju tu”
Back to top Go down
http://mahsac13.blogspot.com/
reborn2save
New Forumer


Libra Rooster
Posts : 28
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-02-08
Age : 35
Location : paloh,belawai

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: Jokes, untuk buang tension   Tue Mar 09, 2010 8:43 pm

Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan
membuat liputan dan siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit
Bintang, Malaysia. Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. Wartawan itu
dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay. Setelah
seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay, akhirnya pada
malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.
Wartawan itu dipasang dengan microphone n camera bersaiz kecil bagi
merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk
wartawan itu terus menuju ke bar utama dan memesan segelas bir. Dia
hanya duduk sambil memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut.
Ada yang menari dan ada yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama
lelaki. Wartawan itu merasa geli geleman melihat tingkahlaku mereka.
“Hai…sorang ke bro”, tiba-tiba wartawan itu di sapa.
“A’ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni”, kata
wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu.
Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut
sahaja.
“Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni”, bisik hati wartawan
itu.
Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu.
Berturut-turutan. Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya
ingin menukar ke lagu perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu
kentut wartawan itu telah di dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan
wartawan itu.
“Eh eh… ada dara lagi la kat sini”, ujar salah seorang gay di situ
sambil memandang wartawan itu.
“A’ah lah… kat depan kita ada dara”, ujar yang lain pula.
Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah
mereka menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.
“Saya bukan dara lagi la”, ujar wartawan itu.
“Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu. Sempit tuu…”, ujar
salah seorang gay itu.
Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir
oleh pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu.
Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang
hidupnya.
Moral kepada lelaki :-
Jangan kentut dihadapan GAY. AWAS!!. Teknik terbaru mengesan dara
lelaki tau!!!!
yg gemar kentut kuat dan sempit itu tandanya anda masih suci …x
pernah kena liwat (sodomi).
BETUL ker bangggg!!!
Back to top Go down
http://mahsac13.blogspot.com/
reborn2save
New Forumer


Libra Rooster
Posts : 28
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-02-08
Age : 35
Location : paloh,belawai

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: Jokes, untuk buang tension   Tue Mar 09, 2010 9:11 pm

Seorang makcik tua 95 tahun bertanya pada doktor sakit puan.


Makcik:
“Doktor, seusia saya begini posisi apa yang paling mudah untuk posisi
seks ya?”
Doktor: “Paling sesuai ialah gaya anjing”
Makcik:
“Menonggeng ke?”
Doktor: “Bukan…!! Dihidu-hidu saja”
Back to top Go down
http://mahsac13.blogspot.com/
reborn2save
New Forumer


Libra Rooster
Posts : 28
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-02-08
Age : 35
Location : paloh,belawai

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: Jokes, untuk buang tension   Tue Mar 09, 2010 9:21 pm

Cerita ini bermula setelah 3 orang yang selamat
dari kapal terbang terhempas dilautan. Mereka bertiga selamat setelah
berenang kesebuah pulau dan diselamatkan oleh sebuah helicopter
persendirian yang melintas dipulau tersebut. Ketiga2 mereka terdiri dari
rakyat Amerika 1 Malaysia 1 dan indon 1.

Semasa dalam penerbangan itu terlihatlah oleh
orang Amerika buah apple lalu dikunyahnya sekali terus dibuang gigit
sekali terus buang kat luar kononnya nak menunjuk-nunjuk . Bila ditanya
apasal gigit sekali terus buang ngan selamba dia jawab kat negeri dia
berlambak-lambak..

pastu orang
indon ni Nampak rokok kretek lalu dihisap nya sekali sedut..terus buang
..diambil lagi sebatang hisap sekali sedut terus dibuang keluar sambil
berkata "loeh ...NGAK apa kat negeri gue banyak benda ni.." dan habis je
dia bercakap dengan tak semene-mena orang Malaysia ni terus tolak dia
keluar.

terkejutlah orang amerika tu !!!! kenape kamu
tolak dia ??? “Don`t worry sir” kat negera saya
bersepah lagi diorang tu
Back to top Go down
http://mahsac13.blogspot.com/
reborn2save
New Forumer


Libra Rooster
Posts : 28
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-02-08
Age : 35
Location : paloh,belawai

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: Jokes, untuk buang tension   Tue Mar 09, 2010 10:13 pm

Seorang menteri terhormat mengunjungi sebuah rumah sakit jiwa.
"Bagaimana keadaan kamu?" menteri tersebut bertanya pada pesakit. "Senangkah kamu semua dengan segala apa yang ada disini?"
"Senang tuan!" para pesakit itu bersorak serentak.
"Apakah kelakuan kamu baik disini?"

"Baik tuan," ujar seorang pesakit. "Kerana kami berkelakuan baik, pengarah rumah sakit ini membina sebuah kolam renang untuk kami, lengkap dengan papan anjal. Secara bergiliran kami diizinkan menggunakan papan anjal itu. Kalau kelakuan kami semakin baik, pengarah berjanji akan mengisi kolam renang itu dengan air bulan depan...."
Back to top Go down
http://mahsac13.blogspot.com/
reborn2save
New Forumer


Libra Rooster
Posts : 28
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-02-08
Age : 35
Location : paloh,belawai

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: Jokes, untuk buang tension   Tue Mar 09, 2010 10:15 pm

Di pagi hari yang nyaman,dua orang sudah lanjut usianya duduk
berehat-rehat. Pak Abu dan Pak Majid namanya. Yang Pak Abu membaca surat
khabar manakala Pak Majid hanya duduk termenung jauh sambil hisap rokok
daun.

Pak Abu: Majid,
engkau tengoklah berita hari ini. Ada orang sanggup jual anaknya.
Pak Majid: Hmmmmm. Jawab Pak Majib
macam acuh tak acuh je.
Pak Abu:
Kot pun terdesak nak duit janganlah jual anak. Banyak lagi cara nak
dapat duit. Kerja kat pam minyak ke, jual kacang putih ke, jual surat
khabar ke. Betul tak Majid...?
Pak Majid:Hmmmmmmm... Sambil
mengembus asap rokok daunnya keluar melalui hidungnya...
Pak Abu: Kau ni kenapa Majid? Takkan
berita ini kau tak ambil peduli ke? Ini melibatkan kemanusiaan tahu.
Binatang pun tahu nak jaga anaknya.
Pak
Majid:
Hmmmm....Nilah aku nak bagitau engkau. Kalaulah aku masa
muda-muda dulu..Aku jual je anak-anakku tu..
Pak Abu: Hah??? Engkau biar betul
Majid!
Pak Majid: Hoii..
Engkau sedar tak sekarang ni berada di mana? Sedarlah Abu....Kita
sekarang di RUMAH ORANG TUA. Kalaulah aku tahu perangai anak-anak aku tu
macam nilah, dah lama dah aku jual budak-budak tu!
Pak Abu: HEHEHEHEHE....
Back to top Go down
http://mahsac13.blogspot.com/
reborn2save
New Forumer


Libra Rooster
Posts : 28
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-02-08
Age : 35
Location : paloh,belawai

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: Jokes, untuk buang tension   Tue Mar 09, 2010 10:37 pm

Back to top Go down
http://mahsac13.blogspot.com/
reborn2save
New Forumer


Libra Rooster
Posts : 28
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-02-08
Age : 35
Location : paloh,belawai

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: Jokes, untuk buang tension   Tue Mar 09, 2010 10:40 pm

har...har...har..
Back to top Go down
http://mahsac13.blogspot.com/
reborn2save
New Forumer


Libra Rooster
Posts : 28
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-02-08
Age : 35
Location : paloh,belawai

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: Jokes, untuk buang tension   Tue Mar 09, 2010 11:24 pm

Tiga orang tahanan mengahadapi hukuman mati.
Hakim memberi kebebasan kepada tahanan untuk memilih jenis hukuman :
‘Ditembak,Digunting,Disuntik virus hiv.’
Yang pertama berkata : “Tembak aku di kepala.”
Yang kedua: “Gantung saja aku.”
Yang ketiga ” “Suntikkan saja hiv ke aku.”
Selepas diberi suntikan,lalu tahanan tersebut tertawa terbahak-bahak,
para pengawai penjara kebingungan, bahkan napi tersebut minta dsuntik
lagi. Dan dia tertawa lagi sampai terguling-guling di lantai.
Lalu pegawai penjara bertanya: “Kenapa kamu malah tertawa?”
jawabnya : “Haha…haha….ha…..kalian semuanya bodoh aku kan pakai
kondom!” hahahahahaha pandai gak gan??
Back to top Go down
http://mahsac13.blogspot.com/
reborn2save
New Forumer


Libra Rooster
Posts : 28
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-02-08
Age : 35
Location : paloh,belawai

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: Jokes, untuk buang tension   Tue Mar 09, 2010 11:26 pm

Ada tiga orang gila, mereka tanya satu soalan, gunung apa orang tak boleh daki? Gunung apa?
- Kalau awak jawab, sah gila!

Antara lelaki dan perempuan, yang mana lebih kuat?
- Perempuan. (Sebab perempuan bawa dua buah gunung, sedangkan lelaki hanya bawa dua biji telur)

Kucing apa ada tiga kaki?
- Kucing cacat.

Lembu apa ada sembilan kaki?
- Lembu kat kaki lima.

Apa persamaan antara ikan jerung dan ikan paus?
- Kedua-duanya spesies ikan.

Nama apa ada kaitan dengan penyanyi dan usahawan?
- Ramli. (Penyanyi Ramli Sarip, Usahawan Ramli burger.

Kalau gunung didaki, daki?
- Disabun la.

Antara lelaki dan perempuan, yang mana lebih banyak bercakap?
- Perempuan, sebab mereka ada dua mulut, sedangkan lelaki ada dua kepala.

Bagaimana nak bezakan ikan betina ngan ikan jantan?
- Ikan betina - ikan duyung, ikan jantan - ikan bakar, mana ada pompuan nama BAKAR.
Back to top Go down
http://mahsac13.blogspot.com/
reborn2save
New Forumer


Libra Rooster
Posts : 28
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-02-08
Age : 35
Location : paloh,belawai

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: Jokes, untuk buang tension   Tue Mar 09, 2010 11:45 pm

Kalau seseorang itu kemalangan jatuh ke dalam gaung, apa yang masih hidup?
- Cukai jalan.

Haiwan apa yang mempunyai tali persaudaraan?
- Itik beradik.

Dia hidup di udara, darat, dan air. Siapakah dia?
- Burung raja udang.

Bila turun lambat, tapi bila naik cepat. Apa dia?
- Hingus.

Mempunyai 8 kaki dan boleh terbang?
- 4 ekor burung.

Berapa kaki seekor kerbau?
- 8 (2 kiri, 2 kanan, 2 depan, 2 belakang).

Apakah persamaan antara gajah dan tiang elektrik?
- Kedua-dua tak boleh terbang.

Binatang apa paling dibenci anjing laut?
- Kucing laut.

Adakah ayam berkokok siang-siang?
- Tidak, kerana ayam berkokok (kok kerek kok).

Barang apa yang lebih berguna apabila pecah?
- Telur.

Buka baju, pakai bedak, terjun kolam... Apakah ia?
- Pisang goreng.

Katak diterbalikkan jadi katak..kopi di terbalikkan jadi....?
- Tumpah la.

Sungai apa paling tajam?
- Dungai Lembing.

Dalam bebanyak orang.. orang apa tak kawin?
- Orang utan.

Ikan apa yg miskin?
- Ikan kering.
Back to top Go down
http://mahsac13.blogspot.com/
reborn2save
New Forumer


Libra Rooster
Posts : 28
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-02-08
Age : 35
Location : paloh,belawai

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: Jokes, untuk buang tension   Wed Mar 10, 2010 12:10 am

Tiga lelaki, seorang ahli falsafah.. seorang pakar matematik dan
seorang pelawak ditangkap
atas kesalahan mengendap itik buat projek…
Lalu hakim berkata..
“kamu boleh menanyakan satu soalan kepada ku.. kalau aku dapat
menjawab.. kamu akan ditahan
di penjara.. tapi kalau aku tidak dapat menjawab… kamu akan dibebaskan..
Ahli Falsafah mula berkata..
“Saya mahukan Yang Arif membawa sebuah buku falsafah yang lengkap dari
Socrates.. Jika Yang
Arif berjaya membawanya.. saya rela dihukum…”.
Lalu Hakim mengarahkan pekerjanya pergi mencari buku yang
diperkatakan.. lalu buku itu di
berikan kepada ahli falsafah untuk di sahkan…
“Ya benar sekali ini lah bukunya yang Arif…”
Lalu Ahli Falsafah dipenjarakan…
Kemudian giliran pakar matematik mengajukan pertanyaan…
“Cuba jawab 1253*254-45557+(5454*25451) dalam masa 5 saat..”.
Sambil menekan kalkulator dengan pantas.. Hakim memberikan jawapannya..
dan ternyata tepat..
Lalu Pakar Matematik pun dipenjarakan..
Giliran terakhir pergi kepada pelawak..
“Berikan saya sebuah kerusi yang mempunyai 7 lubang ditempat duduknya!”.
kata si pelawak..
Apabila kerusi disediakan.. pelawak itu duduk dan tiba-tiba melepaskan
kentut yang kuat..
Lalu dia berdiri dan bertanya kepada Hakim..
“Yang Ariff.. dari lubang mana kentut saya tadi keluar?”
Setelah membelek kerusi dan melihat lubang yang berada tepat dibawah
punggung si pelawak tadi..
hakim berkata…
“Kentut mu keluar dari lobang yang ketiga dari sebelah kanan ini..”.
“Salah!!!” Sebenarnya kentut saya dari lubang punggungku ini !!!”.
Pelawak itu kemudian dibebaskan.
Back to top Go down
http://mahsac13.blogspot.com/
reborn2save
New Forumer


Libra Rooster
Posts : 28
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-02-08
Age : 35
Location : paloh,belawai

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: Jokes, untuk buang tension   Wed Mar 10, 2010 12:11 am

Ada seorang lelaki tua yang hobinya memelihara banyak burung. Pada
suatu pagi, semua burung kesayangannya telah hilang. Merasa sipencuri
sudah keterlaluan, lelaki tua itu pun membawa masalah ini di perjumpaan
mingguan di kampungnya.
Lelaki tua : “Siapa disini yang ada burung?”
Seluruh penduduk laki-laki segera berdiri.
Menyedari kesilapannya dalam cara bertanya, lelaki itu menambah
“bukan itu maksud saya”
Lalu di ajukan soalan yang lain..
“maksud saya adalah, siapa yang pernah lihat burung?”
Maka seluruh penduduk wanita berdiri.
Kerana menyedari pertanyaannya masih tidak betul, maka dengan muka merah
padam dia menyambung “maaf, bukan itu maksud saya”
Sekali lagi dia cuba bertanya
“maksud saya adalah siapa yang pernah lihat burung yang bukan miliknya”
Separuh penduduk wanita berdiri.
Muka lelaki itu makin merah, dan juga makin gugup, segera berkata
lagi
“maaf sekali lagi, bukan ke arah itu pertanyaan saya, maksud saya
adalah,
siapa yang pernah lihat burung saya?”
Lalu… Isteri lelaki itu pun pun berdiri….dan seorang wanita yang
lain,
maka kali ini merah padam pula muka si isteri, lelaki tu pun cabut lari,
menyesal tanya.
Back to top Go down
http://mahsac13.blogspot.com/
reborn2save
New Forumer


Libra Rooster
Posts : 28
Points : 30
Reputation : 1
Join date : 2010-02-08
Age : 35
Location : paloh,belawai

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: Jokes, untuk buang tension   Wed Mar 10, 2010 12:24 am

Teruna: “Akhirnya inilah saat yang aku tunggu sekian lama.”
Dara: “Apakah kau rela kalau aku pergi?”
Teruna: “Tentu Tidak! Jangan sesekali kau berpikiran seperti itu.”
Dara: “Apakah kau mencintaiku?”
Teruna:: “Tentu! Selamanya akan tetap begitu.”
Dara: “Apakah kau pernah berlaku curang?”
Teruna: “Tidak! Aku tak akan sesekali melakukan hal seburuk itu.”
Dara: “Maukah kau menciumku?”
Teruna: “Ya…”
Dara: “Sayangku… Sesudah 5 tahun nikah…”

Sila baca dari bawah ke atas
Back to top Go down
http://mahsac13.blogspot.com/
Deressa
Moderator
Moderator


Cancer Rat
Posts : 1070
Points : 1189
Reputation : 0
Join date : 2009-07-14
Age : 32
Location : SGH

Health Status
Health Points: 1

PostSubject: Re: Jokes, untuk buang tension   Fri Mar 12, 2010 8:50 pm

buduh~ XD XD

_________________
がりえ しあ
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Jokes, untuk buang tension   Today at 4:08 pm

Back to top Go down
 
Jokes, untuk buang tension
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Irish Jokes
» Inilah Khasiat Ajaib Dari Alam Untuk Kita !!!
» IN LIE of Tension - while results are going to be declared.
» too many lines
» I just don't get it!!!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
:: Penolong Pegawai Perubatan Sarawak :: :: My Hobbies :: Hobi Saya-
Jump to: